کد خبر 1203561
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
مهمترین جایزه فردی تاریخ فوتبال ایران در انتظار طارمی

مهاجم گلزن ایرانی حالا امیدوار است مهمترین جایزه فردی تاریخ فوتبال ایران یعنی جایزه پوشکاش را در مراسم برترین های سال به دست بیاورد.

به گزارش مشرق، فصل اول حضور مهدی طارمی در پورتو به خوبی در حال به پایان رسیدن است و این بازیکن ارزش های بالای خود را در این فصل نشان داد و چه بسا اگر پنالتی های تیمش را نیز به ثمر می رساند، شمار گلهای خود را بالاتر نیز می برد.

زدن دو گل در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس و چلسی و شمار دورقمی گلهای او در این فصل برای پورتو در لیگ، حالا طارمی را به یکی از بهترین مهاجم های آسیایی شاغل در اروپا تبدیل کرده است. با این حال شاید مهمترین اتفاق برای او در این فصل هنوز رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش رسانه های خارجی به سوپرگل طارمی؛ هرگز این گل را فراموش نکنید

جایزه پوشکاش هر ساله به زننده زیباترین گل سال تعلق دارد. فیفا ۱۰ نامزد زیباترین گل سال را انتخاب می کند و هواداران فوتبال با رای خود برنده جایزه پوشکاش را معرفی می کنند. کریس رونالدو، نیمار، ایبراهیموویچ، خامس رودریگز و اولیور ژیرو بازیکنان مطرحی هستند که پیش از این موفق به کسب این جایزه شده‌اند.

سال قبل سون هیونگ مین کره ای توانست به این مهم دست یابد.

با توجه به حضور گسترده هواداران فوتبال ایران در شبکه های مجازی، در صورتی که گل زیبای قیچی برگردان طارمی در لیگ قهرمانان برابر چلسی در بین ۱۰ گل برتر سال باشد، او می تواند با حمایت هواداران فوتبالدوست ایرانی به مهمترین جایزه فردی تاریخ فوتبال ایران برسد و در مراسم برترین های فیفا، جایزه پوشکاش را به دست بیاورد.

باید دید فیفا این گل را در بین ۱۰ گل زیبای برتر سال قرار می دهد یا خیر.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    18 2
    الان نامه میزنن فدارسیون فوتبال ایران میگن :آقای عزیز! با توجه به شرایط تحریم نمیتونیم گل طارمی را در بین ده گل برتر سال قرار دهیم!! از اینا بعید نیست باور کنید!!
  • DE ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    4 0
    الان ۸ ماه دیگه تا پایان سال میلادی مونده با بی نهایت بازی و ۱۰۰ها گل دیگه ما خیلی جوگیریم که از الان شروع کردیم به اما و اگر. البته که طارمی لیاقتش خیلی بیشتر از این لیگ و تیم های درجه دو هست
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      5 4
      آب رو بریز اونجا که میسوزه.من یقین دارم مهدی با تعصب برنده جایزه پوشکاش خواهد شد و شکی در اون نیست
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      6 1
      اولا که گل خدایی یه والی درجه یک در کلاس جهانی بود و در فوتبال ماندگار خواهد شد. دوما پرتو درجه دو نیست!
  • Bndboy IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    5 5
    اروپایی ها انقدر سیاسی باز هستن که هیچوقت نخوان یه ایرانی رو انتخاب کنن .
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 1
    بازيكن همچين مالي هم نيست اگه بازيكن درجه يكي بود تو تيمهاي برتر اروپا نظير رئال مادريد،بارسلون،بايرن و ..بازي ميكرد
  • احمد IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    گل طارمی ازلحاظ فنی حتی از برگردان رونالدو سرتره چون طارمی ازچپ به راست دروازه زد . ارتفاع ؛ مسیر وشدت توپ و رفلکسهای چندگانه طارمی ازگرفتن وضعیت تاپرش وچرخش باوجود مدافع حریف درجلوی او بسیارفنی تربود . اوبه همان سمتی زدکه توپ آمده بود وکمترباقیچی از بغل یابرگردان گیشود چنین گلی زد . ارتفاعی که طارمی به توپ داد باعث شد ضربه او غیرقابل مهارشود . اما باتبریک به خود طارمی وفوتبال کشورمان بایدگفت طارمی حتی تکنیکی ترازسردارآزمون هم هست اما هردوی آنها باید روی ضربات ابستگاهی وارسال توپ درنقاط مختلف زمین باتخصص وپیچش خاص توپ خیلی بایدکارکنند اگر مسی ورونالدو درضربات ایستگاهی درحدطارمی بودند فاصله چندانی بادیگرمهاجمان ندارند . ضربات ایستگاهی شگرد متمایزکننده مهمی هستندکه طارمی باید روی آن کارکند تا بهای بهتروجایگاه واقعی خودرا بدست آورد .
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    5 4
    هر کس یه کم فوتبال سرش بشه می فهمه شانسی بودن گل طارمی رو
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      1 0
      این ششتقلالیا فقط میخوان از برگردونایی که فرهادشون تو خواب به رئال و بارسا و منچستر زده دفاع کنن!
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    از همین الان کیسه کشای حسود میتونن با فیفا تماس برقرار کنن که یه موقع یه پرسپولیسی افتخاری کسب نکنه که کیسه کشا تو خواب هم نتونن ببینن
  • بهروز رفسنجان IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    گل طارمی حرفی برای گفتن نگذاشت حتی رقیبان اروپاییش انگشت بدهان شدند. ای والله ب پسر ایرانی دمش گرم. او در اینده کارهای بزرگی خواهد کرد و جز بهترینهای جهان فوتبال خواهد شد. انشالله
    • احمد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      لایک داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس