کد خبر 1203518
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
بازی اول استقلال با الاهلی مهم است/ الدحیل اصلی‌ترین حریف آبی‌ها

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه در تورنمت‌هایی که ابتدا یک مرحله گروهی دارد، اولین مسابقه مهم‌ترین بازی است.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در خصوص حضور تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مرحله گروهی رقابت‌ها، هر ۳ تیم هم گروه آبیها مدعی صعود هستند و برای همین به این گروه نام گروه مرگ گذاشتند. اما در چنین تورنمنت‌هایی همیشه بازی‌های اول بسیار مهم و تعیین کننده است. برای همین دیدار نخست استقلال و الهلال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تاکید کرد: البته این گفته من به این منظور نیست که الهلال قوی‌ترین تیم گروه است. از نظر من الدحیل می‌تواند رقیب اصلی استقلال برای سرگروهی در این مسابقات باشد. ضمن اینکه تیم‌های عراقی و به خصوص همین الشرطه، همیشه مثل یک گربه سیاه مقابل برای نماینده کشورمان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هشدار پیشکسوت استقلال درمورد الاهلی

پاشازاده تصریح کرد: استقلال به لحاظ داشتن مهره‌های کلیدی و کارساز چیزی از رقبای خود کم ندارد. در این تیم هم بازیکنانی حضور دارند که در زمره بهترین‌های آسیا هستند و حتی می‌توانند ستاره این مسابقات باشند.

وی افزود: خط حمله استقلال از ۳ بازیکن بسیار توانمند بهره می‌برد که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت یک بازی بزرگ را تغییر دهند. خوشبختانه هر ۳ مهاجم استقلال سابقه گل زدن در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و از این نظر مشکلی نیست.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: الاهلی به لحاظ فنی و روحی شرایط خوبی ندارد و این بهترین فرصت برای بچه‌های ماست که گام اول را محکم بردارند. البته نباید این تیم عربستانی را به دلیل نتایج بدی که در لیگ کشورش گرفته در آسیا دست کم گرفت، اما باید از این فرصت بهره کافی را برد.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: از آنجایی که الدحیل تیمی بسیار پر مهره است که در اوج قدرت و آمادگی‌اش قرار دارد و الشرطه هم همیشه قابلیت ایجاد دردسر برای استقلال را دارد، شاید اغراق نباشد اگر الاهلی را ساده‌ترین رقیب آبی پوشان در این گروه دانست و برای همین است که می‌گویم بچه‌های ما باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    خیلی دوست داشتم کیسه تو گروه پارسال پرسپولیس قرار می گرفت تا برای همیشه زبانشون بند می اومد.......
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      1 0
      لنگ با خر‌شانسی تمام هرسال در ضعیف ترین گروهها قرار میگیره، بر عکس استقلال هر سال در گروه مرگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس