کد خبر 1203515
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
واکنش طارمی به حذف پورتو پس از گل تماشایی‌اش به چلسی

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بابت حذف تیمش از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود برتری در خانه چلسی ابراز تأسف کرد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه شب برای مهدی طارمی شبی تلخ و شیرین بود. شیرین از بابت به ثمر رساندن گلی تماشایی که بدون شک یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و شاید هم زیباترین آنها بود و تلخ از بابت حذف پورتو با وجود این گل.

بیشتر بخوانید:

واکنش رسانه های خارجی به سوپرگل طارمی؛ هرگز این گل را فراموش نکنید

پورتو در شبی که طارمی روی نیمکت‌نشین بود و در دقیقه 63 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، برابر چلسی قرار گرفت و با گل آکروباتیک مهاجم ایرانی‌اش در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل رسید اما این گل دیرتر از آن به ثمر رسید که نماینده پرتغال بتواند شکست 2 بر صفرش در بازی رفت را جبران کند و به این ترتیب طارمی و یارانش با وجود پیروزی یک بر صفر حذف شدند.

مهدی طارمی پس از بازی به سایت یوفا گفت: بازی فوق‌العاده‌ای انجام داده و نشان دادیم که تیم فوق‌العاده‌ای هستیم. متأسفم که گل من برای صعود به مرحله بعدی کافی نبود اما این هم بخشی از فوتبال است. ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. هنوز در لیگ پرتغال شانس داریم و می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

طارمی افزود: بازی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده است. به دست آوردن فرصت بازی در این رقابت‌ها که قهرمانان در آن حضور دارند اتفاقی عالی بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    5 3
    بله ابراز تاسف کرد.چه واکنشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس