حذف تلخ پورتو؛ سوپرگل «طارمی» برای نجات کافی نبود

«مهدی طارمی» با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی و فراموش‌نشدنی، پورتو را مقابل چلسی به برتری رساند اما در مجموع ۲ مسابقه این تیم لندنی بود که توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های چلسی انگلیس و پورتوی پرتغال سه شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان شهر سویل اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو اتمام رسید اما آبی‌های لندن در نهایت و در مجموع ۲ مسابقه با برتری دو بر یک، راهی مرحله نیمه پایانی شدند.

پورتو با هدایت سرجیو کونسیسائو برای صعود می بایست شکست ۲ برصفر دور رفت را جبران می کردند اما دفاع مسلط و بدون اشتباه چلسی اجازه گلزنی به این تیم را تا دقیقه ۹۴ ندادند. در این دقیقه مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو توانست با یک ضربه قیچی برگردان غیر قابل مهار و فوق العاده زیبا تیمش را به برتری یک بر صفر در بازی برگشت برساند اما این گل زیبا برای صعود کافی نبود و چلسی در مجموع ۲ مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. دو گل چلسی در بازی رفت توسط میسون ماونت و بن چیلول زده شده بود.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که بازی رفت را به خاطر محرومیت از دست داده بود در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما از دقیقه ۶۳ به عنوان نخستین بازیکن تعویضی تیم پورتو به جای مارکو گروجیچ وارد زمین شد. مهدی در این مدت ۲ شوت داخل چارچوب داشت و شوت دوم او به زیبایی تبدیل به گل شد تا او در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا ۲ گله شد. طارمی بعد از علی دایی و علیرضا جهانبخش سومین گلزن ایرانی به چلسی بود.

حذف تلخ پورتو؛ سوپرگل «طارمی» برای نجات کافی نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    نمیدونم کنسیساعو فازش چی بود
    • سید IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      0 1
      فارش مشخصه. فوتبال حرفه ای به خاطر یک موفقیت از اصول خودش عقب نشینی نمیکنه. وقتی در بالاترین سطح فوتبال حرکتی در حد لیگ محلات میکنی و تیمتو از موفقیت دور میکنی باید نتیجشو ببینی. چهارتا از این برخوردا تو ایران باهاش شده بود اینطوری بعد سوت داور زیر توپ نمیزد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس