کد خبر 1203174
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
گل‌محمدی: روزهای سختی در انتظار پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزهای سختی در انتظار تیم ما است اما باید انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از اولین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل الوحده امارات اظهار داشت: خوشحالم در هند هستم، هر چند انتظار استقبال و شرایط میزبانی بهتری در شهر گوا داشتیم. جسارت و شهامتی که هند برای میزبانی داشت قابل تحسین است ولی انتظار بیشتری از مسئولان AFC برای حفظ سلامت بازیکنان و عوامل تیم داشتیم. انتظار امکانات بیشتری داشتیم ولی شاید رسیدن به انتظارات مدنظر سخت باشد.

وی افزود: شرایط ما خوب است و خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم‌مان در شرایط خوبی به سر می‌برد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: انتظار دو جلسه تمرین در هند را داشتیم که انجام نشد و شاید به لحاظ تمرینی عقب باشیم، ولی بازیکنان ما ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند و در بدترین شرایط می‌توانند انتظارات هواداران را برآورده کنند. انتظار از بازیکنان زیاد و بجا است. برای شادی دل هواداران انگیزه زیادی داریم و امیدوارم در این دوره از مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. باید با سرسختی زیاد این روزها را سپری کنیم.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی باشگاه پرسپولیس از هندی‌ها

گل‌محمدی ادامه داد: انگیزه زیادی برای موفقیت داریم که این هم برگرفته از انرژی هواداران‌مان است. 40 تا 50 میلیون هوادار داریم و فکر می‌کنم همین هواداران باعث انگیزه می‌شوند. در پرسپولیس نسلی از بازیکنان وجود دارد که خیلی جنگنده و با روحیه هستند و نقطه قوت تیم ما هم همین بازیکنان و هواداران هستند. فکر می‌کنم شرایط برای رسیدن به فینال برای بار سوم مهیا است و بازیکنان هم انگیزه زیادی برای این کار دارند. با گذشتن از سختی‌های پیش‌رو و با روحیه خوب می‌توانیم به سومین فینال برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار است تیمش از مرحله گروهی به مرحله بالاتر صعود کند، یادآور شد: الان اصلی‌ترین هدف ما صعود از گروه است. این موضوع البته آسان نیست و همه تیم‌ها این شانس را دارند تا به مرحله بعد بروند. همه‌ تیم‌ها آمادگی و امکانات خوبی دارند. ما هم از لحاظ فوتبالی با شرایط خوبی به مسابقات آمدیم و امیدواریم بازی‌های خوبی انجام دهیم و به‌عنوان سرگروه از گروه‌مان صعود کنیم‌.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شناختش از تیم گوای هند، عنوان کرد: حریف اول ما الوحده است و الان تمرکزمان روی این تیم است اما همین که گوا به مرحله گروهی رسیده کار بزرگی انجام داده است و قطعا انگیزه زیادی دارد تا با تیم‌های دیگر رقابت کند. فکر نمی‌کنم گوا حریف ساده‌ای باشد و حتما تیم خوبی داشته که به این مرحله رسیده است.

گل‌محمدی در مورد غایبان تیمش اظهار داشت: متاسفانه سه بازیکن‌مان را از دست دادیم اما این امکان وجود دارد که در ادامه راه به تیم‌مان اضافه شوند.

وی در مورد شرایط کرونا و اینکه آیا تیمش از این لحاظ مشکلی داشته یا خیر، گفت: مشکلاتی داشتیم ولی نگرانی ما بحث سلامت بازیکنان در اینجا و هتل است. همانطور که گفتم انتظار داشتیم حساسیت بیشتری روی سلامت بازیکنان و عوامل مسابقات باشد ولی این حساسیت کم است. حباب پزشکی در هتل نداریم و از بابت خیلی نگرانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی باید کسی که باعث تنش شده باید هرچه زودتر از باشگاه پرسپولیس اخراج شده ودیگر دراین باشگاه نباشد.
    • محمد حسام قاسمی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      0 0
      به نظر من پرسپولیس می تواند بر برابر هندوستان مقابله کند پرسپولیس اگر از فوتبالیست ها برتر وطن استفاده کند و ترکیبات خوب چیده شده باشد حتما برنده می شود
  • محمدرفیعی IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام به پرسپولیس بزرگ اقای گل محمدی فقط ی جمله میگم توخودبخوان ازاین حدیث مجمل.(ازماست که برماست)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس