کد خبر 1203028
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
کسر ۲۰ درصد از قرارداد ۲ بازیکن استقلال به دلیل بی‌انضباطی

باشگاه استقلال در راستای مبارزه با بازیکن‌سالاری دو بازیکن این تیم را به دلایل انضباطی، جریمه کرده است.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته اخبار و شایعاتی در مورد بحث و اختلاف‌نظر بین رشید مظاهری و احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح شد.

ماجرا از این قرار است که مظاهری به دلیل استفاده از الفاظ رکیک علیه سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های پیشین استقلال و نرفتن همراه آبی‌پوشان به رفسنجان برای بازی با مس از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به کسر 20 درصد از قراردادش محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش دانشگر به خبر خط خوردنش از فهرست آسیایی

مظاهری که انتظار چنین جریمه‌ای را نداشت، به شدت به مددی اعتراض کرد و مدیرعامل استقلال هم توضیح داد که ارکان انضباطی باشگاه مستقل هستند و براساس شواهد و مستندات رأی می‌دهند و مدیریت باشگاه دخالتی در تصمیمات آنها ندارد.

باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل بحث مبارزه با بازیکن‌سالاری را آغاز کرده و نمی‌خواهد اتفاقات گذشته تکرار شود و به همین دلیل اقدام به جریمه دروازه‌بان ملی‌پوش خود کرد. این باشگاه از مظاهری خواسته به دور از حواشی تمرکزش را برای مسابقات حساس پیش رو بگذارد تا مانند به گذشته آبی‌پوشان کمک کند.

محمد دانشگر مدافع استقلال نیز به دلیل مسائل انضباطی 20 درصد از مبلغ قراردادش کسر شده است. مدافع استقلال یک پرونده انضباطی دیگر نیز دارد که هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است. داریوش شجاعیان دیگر بازیکنی است که از سوی کمیته انضباطی جریمه شده که هنوز به او ابلاغ نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    2 1
    آفرین خیلی خوبه این اولین باره داره با بازیکن سالاری تو باشگاهتون برخورد میشه، فکری قربانی بازیکن سالاری شد ولی بازم این حرکت خیلی خوبه احسنت، فکر کنم وریا غفوری و قائدی و فراموش کردین ...
  • ،،، IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    2 1
    نتیجه بازیکن سالاری در استقلال این شده که هر بازیکن استقلال حتی ذخیره هم بعد دوران فوتبالش ادعای مربی یا سرمربی گری میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس