کد خبر 1202790
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
مددی: میزبانی عربستانی‌ها رضایت‌بخش بود/ با درخواست‌مان موافقت کردند

مدیرعامل باشگاه استقلال از میزبانی و رفتار عربستانی‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، احمد مددی درباره حضور تیم فوتبال استقلال در شهر جده عربستان برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: میزبانی عربستانی‌ها رضایت‌بخش و رفتارشان محترمانه بوده است. پس از رسیدن به فرودگاه جده، خیلی معطل نشدیم و با دو دستگاه اتوبوس تا هتل ما را اسکورت کردند.

وی افزود: هتل اختصاص داده شده مورد تایید AFC است و خیلی افراد تردد ندارند. در هتل از اعضای تیم تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه پاسخ تست‌ها منفی بود. شام اعضای تیم نیز در اتاق‌ها صرف شد. میزبانی عربستانی‌ها تا اینجا خوب بوده و امیدوارم تا پایان مسابقات امکانات مدنظر ما تامین شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: زمین تمرین اختصاص داده شده به استقلال با تیم دیگری مشترک بود که به این موضوع اعتراض کردیم و گفتیم زمین تمرین باید اختصاصی باشد که با این مسئله موافقت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 2
    به هر حال شما به گردن وهابیا حق دارن یه سال تمام براشون جاسوسی کردن اگه بد ازتون پذیرایی کنن عجیبه احتمالا به پاس حملات وریا به جمهوری اسلامی بهش شهروند افتخاری هم بدن
    • مقداد مرادی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      2 1
      وطن فروش از شما لنگیا مگه داریم،یادتون رفته واسه ی باخت تیم ملی دست به دعا شده بودین،وریا غفوری چون حرف درد مردمش رو میزنه وطن فروشه!!!!! خجالت خوب چیزیه
    • احمد532 IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      بحث وریا به کنار ولی خداییش جاسوسی عربها رو درست میگه -الاستقلال السعودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس