کد خبر 1202700
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
ظریف به مجلس می‌رود/ مذاکرات وین و تفاهم نامه ایران و چین محور جلسه

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون برای بررسی مذاکرات وین و سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین، خبر داد.

به گزارش مشرق، شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح دستورکار جلسات این هفته کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده استماع گزارش رییس کمیته هسته‌ای درباره بازدید اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی از تاسیسات هسته‌ای اصفهان، اراک، نطنز و فردو در دستورکار جلسات این هفته اعضای کمیسیون قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

روضه‌ای باز از شروط برجام

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی در جلسه امروز به بررسی آخرین اخبار و تحولات مرتبط با مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین و همچنین مروری بر مفاد سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه می پردازند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شعار سال ، گفت:همچنین قرار است در جلسات این هفته کمیسیون پیشنهادهای اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور ترسیم و تدوین نقشه راه قوه مقننه برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ بررسی و جمعبندی و گزارشی در این زمینه تهیه و تدوین شود.

پیش از این ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بازدید میدانی اعضای این کمسیون از سایت‌های هسته‌ای کشور خبر داده و گفته بود که این بازدیدها در راستای بعد نظارتی و همچنین نظارت بر روند اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شده بود و در آینده نیز این بازدیدها ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    مجلس انقلابی ،لطفا تا ثانیه آخر این دولت ،ذره بین نظارت رو به کار ببرید تا درروزهای پایانی ،دوباره به خودمون گل نزنند وگلباران !! نشیم.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    3 0
    حارم قسم بخورم اگر مجلس یک نماینده همراه با هیئت متاسفانه مذاکره کننده نفرسته وین اتفاقات تلخی رو در سال های بعد شاهد خواهیم بود. چطور حاضر شدین مجددا به همونایی که تو برجام کلاه! سرشون رفت اعتماد کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس