کد خبر 1202694
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
بورس نمایه

بازار سرمایه در آغاز معاملات امروز (دوشنبه) روند نزولی چند روز گذشته خود را ادامه داده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام در آغاز معاملات امروز (۲۳ فروردین) با توجه به افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز، روند کاهشی شاخص را در پیش گرفته است. در مقابل حجم تقاضا در برخی از نمادها، در مقایسه با روزهای گذشته افزایش داشته است.

با توجه به افزایش حجم تقاضا در برخی از نمادها، تعداد نمادهای مثبت در آغاز معاملات امروز افزایش یافت. از طرفی با توجه به شرایط حاکم بر بازار این مثبت ‌شدن برخی از نمادها می‌تواند مقطعی باشد و بعد از گذشت ساعتی از معاملات، صف‌های خرید جای خود را به صف‌های فروش می‌دهند و نگاد رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

شاخص کل با گذشت تقریبا نیم ساعت از شروع معاملات، روند بازار یک روند کاهشی است و شاخص بازار حدود سه هزار واحد افت کرده است.

نمادهای فملی و فارس بیش‌ترین تاثیر منفی را در بازار دارند. همچنین نمادهای شستا، وبملت و فولاد بیش‌ترین تاثیر مثبت را در حرکت شاخص دارند. همین موضوع که افزایش حجم عرضه و تقاضا برای نمادها تا حدودی افزایش پیدا کرده است، سرعت روند نزولی شاخص را کاهش داده است. اما با توجه به وجود دامنه نوسان و تعداد زیاد نمادهای قفل در صف فروش، اگر حمایتی از برخی از نمادهای بزرگ صورت نگیرد، شاخص در نهایت منفی است.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس