کد خبر 1202398
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
برجام نمایه

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: اگر دستگاه دیپلماسی برجام دیگری را به مردم تحمیل کند، مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا محاکمه آنها را کلید می‌زند.

به گزارش مشرق، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: اگر دستگاه دیپلماسی برجام دیگری را به مردم تحمیل کند، مجلس شورای اسلامی ودستگاه قضا محاکمه آنها را کلید می‌زند زیرا اگر حقوق ملت تضییع شود دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

مردم با احیای برجام بی تدبیری‌ها را فراموش نمیکنند

وی خطاب به رئیس دولت و دستگاه دیپلماسی افزود: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و استقامت طاقت‌فرسای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه و همچنین مصوبه به هنگام مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها فشنگ در تفنگ خالی دشمن گذاشته شد لذا امیدواریم دستگاه دیپلماسی اقدام به چیدن میوه نارس نکند و از هول حلیم در دیگ ترفندهای آمریکا نیفتد.

صباغیان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران نباید در قبال همان تعهدات قبل پای میز مذاکره با آمریکا بنشیند، مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب نیز این است که همه تعهدات از سوی طرف مقابل اجرا و پس از راستی‌آزمایی مذاکره انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    7 0
    زودتری باید این افراد محاکمه کنید دس دس نکنید
  • ایرانی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    7 0
    ملت ایران برجام نمیخواددولت دلاروگرون کردبه بهانه برجام
    • محسن GB ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 7
      عزیزم، شما یک نفری. چطور از زبان ملت ایران حرف می زنی؟!
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      5 0
      مردم به خدا قسم کل تحریم ها هم رفع بشه به قول استاد عباسی و رائفی پور که با سند و مدرک نشون دادن تاثیرش ۵ درصد هم نیست. مشکل ما کاملا داخلیه. اینا باید محاکمه بشن. اگر اگر نکنید یه بار قرار شد استیضاحش کنید نکردید، ببینید الان کل کشور رو قرمز کرد و روزانه داریم هموطنانمون رو از دست میدیم. زودتر محاکمه شون کنید.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    3 2
    ی مشت اقلیت دارید برای اکثریت مردم تصمیم میگیرید آقای گنجی بس کن اینقدر سیاه نمایی نکن از پول بیت المال برای تضعیف دولت کار نکن و متاسفانه جمعی از دوستان که پیام میدن و انسانهای پاکی هستند رو با پیام هاتون تهییج نکنید که خدای نکرده حرفی غیر خدایی بزنند من خودم که دارم این پیام رو میدم به خدا پناه میبرم از حب و بغضی که ممکنه داشته باشم
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      5 0
      کد- رو جا انداختی عزیز. شماها به کدخدا پناه می برین نه خدا. اگه خدا و حق حالیتون بود کشور رو به عمد قرمز نمی کردین تا روزانه نزدیک به ۳۰۰ نفر جانشون رو از بیشتر بدن و مجدد تعطیلی راه بندازین تا فشار اقتصادی هم بیستر بشه. تف به شرف هر چی وطن فروشه اصلاح طلبه
  • US ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    اصلاح طلبان مردم را با شیوع زیاد کرونا و تلفات بالای کرونا درگیر و سرگرم کردند تا مذاکرات وین در حاشیه دغدغه مردم باشد و مخالفی برای مذاکره خسارت بار با دشمن نداشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس