کد خبر 1202073
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
استقلال

در حالی که کمتر از یک روز به پرواز آبی پوشان به عربستان مانده، هنوز باشگاه استقلال به صورت رسمی لیست بازیکنان خود را برای این تورنمنت اعلام نکرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال فردا تهران را به مقصد جده ترک می‌کند تا اردوی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان آغاز کند و این در حالی است که هنوز باشگاه استقلال به صورت رسمی لیست بازیکنان خود را برای این تورنمنت اعلام نکرده است.

گرچه تقریباً اسامی بیست و چند بازیکن آبی پوش که قرار است این تیم را همراهی کنند مشخص است، اما مهم‌ترین سئوال در خصوص لیست آسیایی آبی پوشان، حضور یا عدم حضور محمد دانشگر در این لیست است.

با اینکه بر اساس درخواست باشگاه استقلال برای محمد دانشگر همراه با سایر آبی پوشان ویزا صادر شده بود، اما گویا با تصمیم مجیدی نام دانشگر برای شرکت در این تورنمنت در لیست آبی پوشان قرار ندارد و لذا بسیار بعید است وی فردا همراه با سایر آبی پوشان راهی جده شود.

به جز دانشگر می‌توان گفت؛ رشید مظاهری، سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، احمد موسوی، هرویه میلیچ، محمد نادری، متین کریم زاده، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، سعید مهری، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، سینا خادم پور، سبحان خاقانی و آرمان رمضانی ۲۳ بازیکنی هستند که حضورشان در این تورنمنت قطعی باشد. ضمن اینکه برای آرش داجیلری، امیر حسین بیات، سینا سعیدی فر و عرفان گل محمدی نیز ویزا دریافت شده که ممکن است با تصمیم مجیدی کاروان آبی پوشان را همراهی کنند.

نخستین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۴۵ دقیقه بامداد ۲۷ فروردین در جده برگزار می‌شود که آبی پوشان در این بازی به مصاف الاهلی می‌روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خودمم IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    حداقلش اینه که با۳شکست برمیگردین.......خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس