حق پخش لیگ قهرمانان هنوز خریدارى نشده/ دیدارهای استقلال پخش تلویزیونی می‌شود؟

پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید مستقیماً از طریق امضای قرارداد و توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت پذیرد که این اتفاق هنوز رقم نخورده است.

به گزاش مشرق، پایگاه خبری استاد الدوحه قطر به نقل از پیرکاخیا، رئیس سابق شرکت ورد گروپ در خصوص پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: توافق جهت پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خاورمیانه به شکل مستقیم از طریق کنفدراسیون صورت می‌گیرد و دیگر ارتباطی به شرکت سابق نخواهد داشت چرا که قرارداد قبلی در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

وی در خصوص پخش بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که از هفته آتی آغاز می‌شود گفت: توافق با AFC به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و از طریق کمیته مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خصوصاً در مورد بازی‌های منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد. بازی‌های لیگ قهرمانان در عربستان به صورت داخلی پخش خواهد شد و فعلاً پخش ماهواره‌ای برای سایر کشورها انجام نمی‌شود، چرا که هیچ شبکه‌ای حق پخش خارج از مرزهای سعودی را خریداری نکرده است.

کاخیا اضافه کرد: پخش ماهواره امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه شبکه بین اسپورت هزینه لازم را پرداخت کند و تا الان حق پخش تنها مخصوص شرکتی است که از جانب وزارت ورزش عربستان آن را برای پخش داخلی خریداری کرده و اجازه پخش ماهواره‌ای نخواهد داشت.

علاوه بر تیم فولاد که امشب در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود و در صورت صعود باید دیدارهای خود را به میزبانی سعودی‌ها برگزار کند، استقلال نیز در گروه C حضور دارد. به این ترتیب هنوز مشخص نیست که دیدارهای استقلال پخش زنده تلویزیونی خواهد داشت یا خیر.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    چه حالی میده
    • ناشناس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      0 0
      دیوانه ای بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس