شناسایی بیماران جدید کرونایی

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و گفت: ۱۹۳ نفر دیگر از هموطنان در اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته فوت شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر شنبه بیست و یکم فروردین ۱۴۰۰، در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز، ۱۹ هزار و ۶۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۵ نفر از آنها بستری شدند، افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گفته وی، چهار هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تاکید کرد: تا کنون ۱۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    10 0
    کشور املت شد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    7 20
    داروی امام کاظم علیه السلام وشربت آبلیمو و عسل بهترین پیشگیری و درمان گیاهی کروناست با رعایت دستورات بهداشتی. این مطلب را کسانیکه تجربه کرده‌اند بیان می‌کنند.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    8 0
    یامن اسمه دواءوذکره شفاء.
  • رضا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    3 26
    اطباء سنتی مستقر در مشهد به فامیل ما گفتند شیوع بیماری کرونا در خوزستان را با طب سنتی خصوصا داروی امام کاظم علیه السلام محار کردند.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    11 2
    همش به خاطر بی واکسنی است ولی نقشه کشیدند که بندازند گردن دید و بازدید و مسافرت های مردم که بگن : ببینید ملت ، اگه دارید زرت و زورت می میرید ، تقصیر خودتان است و ربطی به واکسن نخریدن ما ندارد ! وگرنه این اوضاع از اسفند هم بود ولی صدایش را درنیاوردند و آمارهای دروغ دادند
  • رها۸۲۹۷ IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 1
    گورستانها پر شد پس چی شدواکسن
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    تاکی قراره کرونا که به گفته پزشکان، همان آنفلوآنزای پیشرفته است قربانی بگیره. آنفلوآنزا یک فوتی نداشت. حالا سرعت انتقال کرونا بیشتره ماسک ودستورات بهداشتی مانع ابتلا می‌شود. طبیعتاً اینهمه ابتلا وفوتی نباید باشد چرا اینهمه تلفات؟! مسئولین مربوطه جواب بدهند.!!!
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    همه اش دروغه واسه اینکه مردم خشمگین رو کنترل کنن ... آخرش که چی ؟ غارت کردین و بردین ننگ تاریخ خواهید ماند ...
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    اعتراف باور نکردنی مینو محرز درباره داروهای کرونا وبی اثربودن آنها وآزمایش آنها روی هزاران نفر.! گفته عزیزاتون با داروهای اشتباهی پرپر می‌شوند نه با کرونا.! میگه داروهای ابولا مونده بود رو دستشون دادند برای کرونا...! مشرق جان لطفا چاپ بفرما ممنون.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      در ادامه گفته حواستون هست؟ باز هم اعتماد میکنید.؟
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    اعتراف باور نکردنی یکی از اعضای ستاد کرونا.! درباره داروهای کرونا وآزمایش آنها روی هزاران نفر وبی اثربودن آنها .! گفته عزیزاتون با داروهای اشتباهی پرپر می‌شوند نه به خاطر کرونا.! میگه داروهای ابولا مونده بود رو دستشون دادند برای کرونا.!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    موج اول کرونا قبل از رمضان99 موج دوم قبل از ایام فاطمیه موج سوم قبل یک مراسم مذهبی دیگر و حالا موج چهارم قبل از رمضان1400 چرا؟ به نظر میرسد دولت با ماه رمضان و با دین مشکل دارد و به نظر میرسد این موج ها و اصلا کرونا ساختگی است و هدف از کرونا نابودی دین و نماز و ماه رمضان در ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس