کد خبر 1201864
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
توصیه‌های رهبر انصارالله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان

رهبر جنبش انصارالله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان توصیه‌هایی به مناسبت این ماه داشت و خواستار توجه بیشتر به نیازمندان و اهتمام ویژه به جبهه‌های جنگ با مال و نیرو شد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی در آستانه ماه مبارک رمضان بر ضرورت آمادگی برای استفاده معنوی از این ماه تاکید کرد و گفت: باید آمادگی آمادگی ذهنی و روانی برای استقبال از ماه مبارک از اولین مسائلی است که شخص باید برای استقبال از این ماه مبارک داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تداوم آتش افروزی و نقض آتش‌بس سعودی‌ها در یمن

وی همچنین بر اهمیت پرداخت زکات، احسان، همکاری و انفاق به صورت داوطلبانه و اهتمام ویژه به جبهه‌های جنگ با مال و نیرو تاکید کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: امت اسلامی به فرهنگ قرآنی نیاز دارد تا همه جهت‌گیری‌های خود را بر اساس آن استوار کنیم.

وی خواستار همدلی با فقیران و نیازمندان در طول ماه ماه مبارک رمضان شد.

عبدالملک الحوثی همچنین خواستار کمپین‌هایی برای پاکسازی شهرها با همکاری همه افراد به عنوان بخشی از اقداماتی که باید برای استقبال از ماه مبارک رمضان انجام شود، انجام گیرد.

همزمان «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مقامات استان‌ها دستور شروع اقدامات مربوط به کمپین‌های نظافت و پاکسازی فراگیر از صبح امروز شنبه را داد و از همه دست اندرکاران و ارگان‌های دولتی و مردم یمن خواست که مشارکت فعالانه در کمپین مذکور در راستای اجابت دعوت رهبر جنبش انصارالله یمن داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • .. AU ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    سلام.درود برشان باد،کاملا درست گفتن،بخصوص در زمینه قرآن که بشدت جوامع بشری به اون نیازمندن.
  • احمد دلاوری IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    فقط باید بگم خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس