مقام یمنی: مصر برای اجرایی کردن پیشنهاد انصارالله وارد عمل شود

رئیس کمیته علی انقلاب یمن از مصر که معمولا میان گروه‌های فلسطینی و طرف‌های دیگر میانجی‌گری می‌کند، دعوت کرد، برای اجرایی شدن طرح رهبر انصارالله، وارد عمل شود.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از مصر دعوت کرد، در عملی شدن پیشنهاد «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن مبنی بر تبادل اسرای ائتلاف سعودی با اعضای بازداشت شده حماس در ریاض، ایفای نقش کند.

بیشتر بخوانید:

الحوثی در توییتر خود نوشت: مقامات مصر هر از گاهی در راستای نزدیک کردن دیدگاه‌ها با گروه‌های فلسطینی و کاستن از تنش‌ها میان غزه و رژیم (صهیونیستی) کار می‌کند و در موارد متعددی موفق شده‌اند. از آنجایی که مصر روابطی با عربستان سعودی و گروه‌های فلسطینی دارد این کشور را دعوت می‌کنم اجرایی کردن ابتکار سید عبدالملک الحوثی درباره تبادل اسرای سعودی و بازداشتی‌های فلسطینی را در دست بگیرد.

عبدالملک در سخنرانی اخیر خود گفت: اقدام مقامات سعودی در ربایش اعضای جنبش حماس و محاکمه آنها را به شدت محکوم می‌کنیم. آمادگی کامل خود برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و سرباز متجاوزگر سعودی در مقابل آزادی ربایش‌شدگان از جنبش حماس را اعلام می‌کنیم. نظام سعودی ربایش‌شده‌های فلسطینی را به اتهام حمایت از طرفی تروریستی محاکمه می‌کند و منظورش مجاهدان است. بر آمادگی کامل خود برای انجام عملیات تبادل اسرا که ائتلاف دائما از آن شانه‌خالی کرده، تأکید می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بچه فلاح IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    12 19
    انصارالله هر چقدر در مبارزات قوی است در سیاست فوق العاده ضعیف است .اصلا پیشنهاد خوبی نبود .حماس یک جبهه ی ضعیف منفعل در مقابل اعراب است ،ریش و قیچی حماسیها کلا در دستان اعراب است اگر بگویند بمیر می‌میرند و بگویند بمان می‌مانند ،در مقابل انصارالله یک جبهه مستقل البته در زمینه نظامی در مقابل رژیم های مرتجع عربی .
    • DE ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      4 8
      احمق خود حماس عربه
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      3 5
      درسته بازم جهاد اسلامی بود ی چیزی
    • DE ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 4
      و تو چه میفهمی محور مقاومت یعنی چه، اتفافا شاهکار بود این کار انصارالله
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 4
      اتفاقا بهترین کار برایانصارالله همین کاره. انصارالله در لبنان بسیار طرفدار داره اما در فلسطین تقریبا هیچ ! با این پیشنهاد صد درصد بسیاری از گروه های فلسطینی متحد انصارالله می شوند
  • بچه فلاح IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 7
    اولا که احمق خودتی ،ثانیا قربونش اون پرچم آلمانت برم آلبانیایی ثالثا در جراید و روزنامه ها امروزه از کشور عربستان و ائتلاف مرتجعشون با عنوان اعراب استفاده میشه ،وگرنه صرف عرب بودن نه نقطه ضعفه نه نقطه قوت کما اینکه بسیاری از هموطنان عزیزمون جز اعراب هستند رابعاً انصارالله این چندمین باره داره من اسپارتاکوس بازی در میاره یه روز چقدر شهید میده اسیر میگیره بعدش نفت و مجانی میاد و عفو عمومی می‌زاره آزادشون می‌کنه یه روزنامه میاد خلبانی که داشته بمبارانشون می‌کرده ر واسه چهارتا زندانی حماس رد و بدل می‌کنه ،یکی نیست بیاد بگه بابا حماس هم در جریان سوریه هم در جریان یمن موضعش منفعلانه بود در سوریه که اسماعیل هنیه رفته بود کنار فرماندهان جبهه النصره عکس یادگاری می‌گرفت تو بمونم که یکبار هم برای رضای خدا نیومد حمله نیروهای عربستان ر به مردم بی‌دفاع یمن محکوم کنه .بله موقعی که میگیم یمن از لحاظ سیاسی ضعیفه منظورتون اینه دوست آلمان نشینمون.انگار تو جنگ ایران عراق ایران نیومد اسرای عراقی ر با فلسطینیان مبادله میکرد همه صداشون در نیومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس