کد خبر 1201859
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
دهنوی

رئیس سازمان بورس از سهامداران عدالت خواست در انتخابات مربوط به هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، دهقان دهنوی در نشست خبری گفت: برگزاری مجامع عمومی این شرکت‌ها برای برگزاری انتخابات هیات مدیره از ۱۸ اردیبهشت در استان‌های مختلف آغاز می‌شود.

وی افزود: این شرکت‌های استانی بین دو تا ۳۰ هزار میلیارد تومان دارایی دارند و انتخاب هیات مدیره قوی و متخصص می‌تواند در کمک به این شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف عمرانی استان‌ها و ایجاد اشتغال نقش مهمی داشته باشد.

رئیس سازمان بورس گفت: کسانی که تمایل دارند به عنوان نامزد هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت در انتخابات مجامع شرکت کنند باید حداکثر تا ۲۸ فروردین در سامانه ستان سازمان بورس ثبت نام کنند تا روند بررسی صلاحیت آن‌ها آغاز شود.

وی افزود: حدود ۳۰ میلیون نفر روش غیر مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کرده‌اند که می‌توانند هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری را انتخاب کنند.

دهقان دهنوی گفت: با توجه به تعداد زیاد سهامداران عدالت امکان برگزاری مجامع به صورت فیزیکی وجود ندارد و این مجامع باید به صورت الکترونیکی برگزار شود که شرط ورود به سامانه و رای دادن، ثبت نام افراد در سامانه سجام و احراز هویت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    تر زده شده به ارزش سهام ها حالا بیاین رای گیری تا حد نصاب تشکیل بشه
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    اقای رئیس بورس ، مسئول قبلی خصوصی سازی. ، که الان در حبس تشریف دارند .. معلوم نشد چرا. سهام یک. ملیونی. را به ..۵ تومان تبدیل کرد .. بعضی ها که پول داشتند باقیمانده سهام را پرداخت کردند و کسانی که پول نداشتند ، شدند ۵۰۰. تومانی و کمتر. درست. بر خلاف عدالت .. که این اسم به ان بی مسما شد من که کمتر ۵۰۰ شدم این سهام نا عادلانه را به بورس بخشیدم ... بارها صبر کردیم یا اسم را بردارند. یا پول برای همه یک ملیون کنند .. این سهام. بی عدالت باعث رونق بورس نمیشود
  • ستایش IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    الهی آتش بگیرید بدبخت کردین همه رو خانوادم از هم پاشید از دست شماها یکی بگیم ۳۴۸۹

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس