کد خبر 1201858
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
روحانی نمایه

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به قائم به شخص بودن تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به نظارت رئیس جمهوری عنوان کرد: رئیس جمهور متخصص در تمام حوزه‌ها محسوب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره آسیب‌های اجتماعی ویروس کرونا و کوتاهی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دولت به منظور حمایت و پشتیبانی از فعلان اقتصادی اظهار داشت: توقع ما از شکل‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا مدیریت عادی نیست بلکه بایستی آنها مدیریت بحران انجام دهند. 

بیشتر بخوانید:

درخواست برخورد قضایی با روحانی برای موج چهارم کرونا

وی افزود:‌ نمی‌توانیم بپذیریم که ستاد ملی مقابله با کرونا فقط به فکر سلامت مردم باشد ولی امنیت شغلی، امنیت روانی و مسائل اجتماعی و فرهنگی مردم که ناشی از شیوع ویروس کرونا است به بوته فراموشی سپرده شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تلاطم‌هایی که در تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مشاهده می‌کنیم محصول عدم داشتن استراتژی مشخص است لذا وقتی ما شاهد موج‌های مختلف شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم به دلیل تصمیمات سینوسی مسئولین دولتی است که شاید رفت و آمد ویروس کرونا به صورت سینوسی خود را نشان می‌دهد.

متفکرآزاد گفت:‌ بایستی با ویروس کرونا به صورت یک موضوع بحرانی نگریسته و آن را مدیریت کنیم و نگاهی همه‌ جانبه و از همه ابعاد به آن داشته باشیم.

وی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا بایستی نگاهی جامع به موضوع شیوع کرونا در کشور داشته و ضمن توجه به اقدامات درمانی علیه این ویروس کاری کند که توأمان حوزه پیشگیری، درمان، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را ببیند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به قائم به شخص بودن تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به نظارت رئیس جمهوری عنوان کرد: رئیس جمهور متخصص در تمام حوزه‌ها محسوب نمی‌شود و توقع آن است که او نظرات کارشناسان را در نظر گرفته و در نهایت تصمیم جمعی گرفته شود ضمن اینکه در اتخاذ تصمیم‌گیری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید داریم ولی بایستی نظرات کارشناسی و ایده‌های متخصصان علیه ویروس کرونا اولویت اصلی را دارد و از دولت می‌خواهم که توجه ویژه‌ای به این موضوع و امر حیاتی داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    3 0
    مبارزه با کرونا چون به برجام مربوط نمیشه بنابراین روحانی نمیدونه چکار کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس