کد خبر 1201840
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
آتش‌سوزی خودروی حامل بتن پس از تصادف شدید با یک ساختمان و چند خودرو + فیلم و تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی خودروی حامل بتن پس از تصادف شدید با یک ساختمان و چند خودرو در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی، با اعلام خبر تصادف خودروی حامل بتن با چند خودرو و یک ساختمان در غرب تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته (۲۰ فروردین) یک مورد حادثه خودرویی در خیابان آیت‌الله کاشانی، مقابل خیابان بهنام به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل و جرثقیل سنگین سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه بونکر سیمان حامل بتن، در مسیر شمال به جنوب خیابان بهنام در حال حرکت بوده که به دلیل نامشخصی، راننده کنترل خودرو را از دست داده، پس از ورود به خیابان آیت‌الله کاشانی و عبور از عرض این خیابان، برخورد با موانع سطح بلوار، در آن سوی بلوار (غرب به شرق خیابان آیت‌الله کاشانی) در قسمت پیاده‌رو، به شدت با یک ساختمان دو طبقه تجاری برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کسی در ساختمان تجاری حضور نداشت، تصریح کرد: این حادثه منجر به آتش‌سوزی قسمت جلو و اتاقک خودروی بونکر بتن شده و راننده جراحت دیده، پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودروی مذکور خارج شده بود.

ملکی ادامه داد: خودروی بونکر در بین مسیر با چهار دستگاه خودرو شامل سه دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه پرشیا برخورد و به تمام خودروهای مذکور خساراتی وارد کرده بود و دو مرد حدوداً ۱۸ تا ۱۹ ساله در یکی از خودروهای پژو ۲۰۶ دچار مصدومیت جزئی شده بودند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: در نهایت حدود ساعت چهار بامداد خودروی بونکر روی کشنده قرار گرفت و پس از انتقال آن، محل تحویل عوامل انتظامی و پلیس راهور شد.

ویدئوی زیر را ببینید:

دانلود

دانلود

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    4 0
    بلای کرونای لعنتی یه طرف این تصادفات هم یه طرف جاده کجا وساختمان کجا!؟حالا خداراشکرکه تلفات نداشته ومادیات قابل جبران آست. و ازعزیزان آتش نشان کمال تشکروقدردانی را داریم..که درتمام شبانه وروزبه صورت آماده باش اند ودرلحظه خودشان را می رسانند درود براین فرشته های نجات..دوروز پیش یه مار نردیک به1/5مترپشت شیشه پنجره مان امده بود..ترسیدم خودم نزدیک بشم زنگ زدم آتش نشانی درعرض 5 دقیقه خودشون رساندند خدا خیرشان بده وآجرشان با خداوند-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس