کد خبر 1201557
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
تکرار ۲ اتفاق تلخ برای ساکت الهامی در دیدار با پرسپولیس

سرمربی نساجی هم برای دومین فصل متوالی اولین شکست خود را مقابل پرسپولیس متحمل و هم بار دیگر توسط داور از کنار زمین اخراج شد.

به گزارش مشرق، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته (پنجشنبه) با انجام یک مسابقه آغاز شد که پرسپولیس توانست با ۲ گل از سد میهمان خود نساجی بگذرد و با ۴۱ امتیاز موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی مازندران بعد از سه پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی، اولین شکست را با سرمربی جدید خود متحمل شدند و همچنان در رده پانزدهم باقی ماندند.

ساکت الهامی برای بیست و پنجمین بار در سطح اول فوتبال ایران به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست و پنجمین باخت را تجربه کرد. او پیش از این در تراکتور و نساجی مجموعا چهار بازی را با شکست پشت سر گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

شکایت نساجی از داور بازی با پرسپولیس

نکته جالب توجهی که در دل باخت اخیر الهامی وجود دارد این است که او همانند فصل قبل که سرمربی تراکتور شده بود، اولین باخت خود را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر تجربه کرد. در فصل پیشین تیم تراکتور با ساکت الهامی شروع طوفانی‌ای داشت و موفق شد چهار دیدار متوالی را با برد پشت سر بگذارد ام پنجمین دیدار، جدال با پرسپولیسِ یحیی بود که به باخت ۲ بر صفر منتج شد.

حالا بار دیگر شاهد تکرار این اتفاق بودیم. الهامی با نساجی مازندران به سه برد متوالی دست پیدا کرده بود اما سد تیم یحیی بار دیگر جلوی او و بلند پروازی‌هایش را گرفت. این ۲ سرمربی تا به اینجا سه تقابل با یکدیگر داشته‌اند که ماحصل آن ۲ برد برای گل‌محمدی و یک پیروزی برای الهامی بوده است. یحیی بعد از ابراهیم صادقی در دوران سرمربیگری‌اش در پرسپولیس بیش از هر مربی دیگری از ساکت الهامی امتیاز گرفته است(۶ امتیاز).

همچنین لازم به ذکر است که ساکت الهامی خلف وعده‌ای را نیز در بازی با پرسپولیس داشت. او پس از فینال جام حذفی فصل پیش که با تراکتور توانست از سد استقلال تهران بگذرد و قهرمان شود قول داده بود که دیگر به داوران اعتراض نکند و رفتارهای عجیب نداشته باشد اما بار دیگر این اتفاق در هفته بیستم لیگ بیستم تکرار شد. الهامی در دیدار مقابل استقلال پس از اعتراض شدید به داور از کنار زمین اخراج شد و سپس به چهار ماه محرومیت هم محکوم شد و حالا برای چندمین بار در دوران مربیگری‌اش از کنار زمین به خاطر اعتراض به تصمیمات داور، اخراج شد تا مشخص شود برای از بین بردن این خصیصه ناپسند نیاز به زمان دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    بخاطر اعتراض به داوری تو مسابقه با استقلال چهار ماه محروم هم شده فلذا استقلالیای نگران بیخودی یقه جر ندین، ایشون ضمن احترام به توانمندیاش ولی تو این زمینه بدجوری سابقه دارن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس