کد خبر 1201547
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
سمیعی: دغدغه باشگاه پرسپولیس، حل مشکلات مالی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم گفت: از دغدغه‌های مالی تیم و اعضای آن خبر داریم و عمده دغدغه ما در باشگاه نیز حل این مشکلات است.

به گزارش مشرق، جعفر سمیعی، امروز(جمعه) با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی و جمع بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس، آخرین تمرین نماینده ایران قبل از اعزام به هند، میزبان بازی‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، را به نظاره نشست.

وی در جریان این حضور با بازیکنان نیز گفت‌وگو کرد. سمیعی در ابتدای صحبت‌های خود، سال نو را به بازیکنان تبریک گفت و برای همه مردم ایران به ویژه پرسپولیسی‌ها آرزوی سلامتی، برکت و رهایی از ویروس منحوس کرونا کرد تا همگان بتوانند به روال عادی زندگی خود برگردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش بعدی صحبت‌های خود ادامه داد: به شما پیروزی خوب و روحیه بخش برابر نساجی را هم تبریک می‌گویم. ما امیدواریم با این روندی که در آن قرار دارید، پنجمین قهرمانی پیاپی را نیز از آن خود بکنید. قهرمانی که مثل همه قهرمانی‌های طول تاریخ پرسپولیس در زمین فوتبال رقم بخورد.

سمیعی اضافه کرد: باشگاه با تلاشی که به کار بست، بهترین شرایط سفر از نظر تشریفات و پرواز را تدارک دیده است اما هنوز از کیفیت میزبانی هندی‌ها اطلاع نداریم و امیدواریم با توجه به تضمین‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا داده است، بهترین اتفاقات رقم بخورد و هیچ دغدغه‌ای پیش نیاید. در ارتباط با هتل، در جریان باشید، هتلی در اختیار گرفته‌ایم، همان است که الریان نیز در آن اسکان می‌یابد و یکی از بهترین مکان‌های موجود را در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نویدِ یحیی به پرسپولیسی‌ها؛ ما شبیه به تیم برانکو در لیگ پانزدهم هستیم

وی همچنین خاطر نشان کرد: اطمینان داشته باشید که از دغدغه‌های مالی تیم و اعضای آن خبر داریم و عمده دغدغه ما در باشگاه نیز حل این مشکلات است. راهکارهایی را برای گذر سریعتر از این شرایط در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم زودتر تاثیرگذار شود. در راستای کاهش دغدغه‌های شما هم، برنامه این است که وقتی در هند به سر می‌برید، بخش دیگری از مطالبات را به حساب شما واریز کنیم، هرچند نشان داده‌اید با وجود مشکلات هم با تعصب کامل با تمام توان برای پرسپولیس، جنگیده‌اید. البته شکی نیست که رمز اصلی موفقیت پرسپولیس، هماهنگی، دوستی و اتحاد است. اصولی که از پرسپولیس به هواداران و از هواداران به کالبد پرسپولیس تزریق می‌شود. قطعا کلید ادامه موفقیت‌ها نیز همین است. هر روز هم که جلوتر می‌رویم، این اتحاد و هماهنگی بیشتر می‌شود و هواداران هم به عنوان نقطه قوت پرسپولیس، در این راستا به ما کمک می‌کنند.

 سمیعی همچنین از بازیکنان خواست که اگر صحبت یا سوالی دارند در جمع یا با خود ایشان مطرح کنند که در جمعی صمیمانه به چند سوال پاسخ دادند و احمد نوراللهی و امید عالیشاه هم مطالبی را مطرح کردند.

مدیرعامل سرخپوشان در پایان با ابراز امیدواری دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ تصریح کرد: پرسپولیس در این سال‌های اخیر، بهتر از همه تیم‌های آسیایی راه رسیدن به فینال آسیا را آموخته است و امیدواریم به یاری خدا، حمایت هواداران، همت بازیکنان، درایت کادر فنی و تلاش مدیران و پرسنل باشگاه، این بار قهرمانی لیگ قهرمانان توسط پرسپولیس ایران برای فوتبال ایران حاصل شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس