رزمایش

نیروی هوایی آمریکا از برگزاری رزمایش هوایی در یونان با مشارکت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، اماراتی و برخی کشورهای دیگر خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های یونانی چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برگزاری رزمایش هوایی بین نیروی هوایی یونان، رژیم اسرائیل، آمریکا، امارات متحده عربی، اسپانیا، اسلوونی، قبرس و کانادا خبر دادند.

به نوشته روزنامه «گریک سیتی تایمز» رزمایش «اینوکاس-21» 10 روز طول خواهد کشید. نیروی هوایی آمریکا اعلام کرده که برای حفظ آمادگی نیروهایش در این رزمایش شرکت خواهد کرد. قرار است نیروهای آمریکایی مستقر در انگلیس، رومانی و آلمان در این رزمایش شرکت کنند. در هفته‌های اخیر نیروی دریایی آمریکا مستقر در خلیج فارس یک رزمایش را با کشتی جنگی یونانی برگزار کرد.

این در حالی است که  منابع خبری رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به وقت تهران از برگزاری رزمایش هوایی مشترک بین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با قبرس خبر دادند.

 به نوشته وبگاه «عروتص شوع» نیروی هوایی رژیم اسرائیل در حال برگزاری رزمایش با قبرس است. در این رزمایش جنگنده‌های «اف-15» و «اف-35» از طرف اسرائیل شرکت دارند. در این رزمایش همچنین سامانه‌های پدافندی «تور»   و «اس -300» از طرف قبرس حاضر هستند.

وبگاه «اسرائیل هیوم» پیشتر در این زمینه نوشته بود که رژیم اسرائیل قصد دارد رزمایش بزرگی را با قبرس برگزار کند. در این رزمایش که یک ماه طول می‌کشد، نیرو های هوایی، دریایی، کماندوها و نیروهای مخصوص ارتش این رژیم شرکت دارند. تل آویو هدف از حضور در این رزمایش را مقابله با وضعیت جنگی محتمل در شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس