کد خبر 1200599
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
اعلام شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

طبق اعلام ابراهیم‌شکوری، مدیریت باشگاه پرسپولیس به عوامل این باشگاه دستور داده تا بررسی کنند و ببینند چه کسی ساعت‌ها قبل از هر بازی پرسپولیس ترکیب این تیم را در رسانه‌ها لو می‌دهد.

به گزارش مشرق، در چند بازی گذشته و به خصوص در بازی این تیم در جام حذفی مقابل مس نوین کرمان، ترکیب اصلی پرسپولیس زودتر از حد مقرر رسانه‌ای شد و مربیان تیم مقابل از چند ساعت قبل می‌دانستند کدام ۱۱ نفر قرار است برای پرسپولیس بازی کنند. این مسئله حساسیت یحیی گل محمدی را در پی داشت و در نهایت مدیریت باشگاه دستور پیگیری را صادر کرد.

در مورد بازی ایران و سوریه هم که دوستانه بود، چنین اتفاقی رخ داد و چند ساعت قبل از بازی ترکیب تیم ملی لو رفت. الان هم پرسپولیسی‌ها به لو رفتن ترکیب تیمشان حساس شده اند و می‌خواهند حداقل کاری کنند که از این به بعد ترکیب تیم لو نرود. در موارد اینچنینی شاهد بوده‌ایم که یک بازیکن ترکیب تیم را به اطرافیان خود اعلام می‌کند و خلاصه ارنج اصلی رسانه‌ای می‌شود. خیلی وقت‌ها نیت خاصی هم پشت قضیه نیست و کسی قصد ندارد مثلاً تاکتیک تیم را لو بدهد اما به هر حال وقتی یک اتفاق چند بار تکرار می‌شود، حساسیت‌ها هم بیشتر می‌شود و در نهایت کار به جایی می‌کشد که مدیرعامل باشگاه شخصاً دستور پیگیری می‌دهد.

پرسپولیس پنجشنبه در تهران به مصاف نساجی مازندران می‌رود و باید دید این بار هم ترکیب این تیم زودتر از حدمقرر رسانه‌ای می‌شودیا جلوی این اتفاق گرفته خواهد شد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس