گواراترین نفع ایجاد امنیت و حفظ امنیت برای مردم است

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: در روایات آمده است که گواراترین نفع ایجاد امنیت و حفظ امنیت برای مردم است که این موضوع دست نیروهای مسلح است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این آئین با اشاره به کرامات ماه شعبان عنوان کرد: این ماه ماهی است که باید به رضوان الهی برسیم و خداوند به ما بگوید که از ما راضی است و این مقام برای کسی است که اهل خشیت باشد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بزرگترین ثواب بعد از واجبات الهی در روایات خدمت به مردم است؛ لذا ما باید هوای مردم را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در روایات آمده است که گواراترین نفع ایجاد امنیت و حفظ امنیت برای مردم است که این موضوع دست نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه گفت: کار دادستان این است که به نیرو راه نشان دهد و در کنار ضابط باشد و آئین دادرسی کیفری ما در این جهت بسیار درخشیده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز کسی را تکریم می‌کنیم که ٢٠ سال در این عرصه خوش درخشیده است. صیانت نیروهای مسلح نیاز به یک مجموعه منسجم قضائی دارد تا حافظان امنیت بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه اهل بیت کشتی هستند و هر کسی سوار شد نجات پیدا کرده و در امنیت است، گفت: امروز هم یاور نیروهای مسلح یعنی ناصر و هم چراغ نیروهای مسلح یعنی سراج سر راه نیروهای مسلح ظاهر شده‌اند تا بتوانیم در کنار یک دیگر امنیت را حفظ کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس