کد خبر 1199915
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
تعطیلی کارخانه

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: مقصر اصلی تعطیلی کارخانه کوتاهی‌ها و ترک فعل‌های انجام شده است و اگر قرار است مانع‌زدایی کنیم بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی باید حمایت کنند.

به گزارش مشرق، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با حضور در گفتگوی ویژه خبری به تشکیل جلسات متعدد ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان فارس اشاره و تاکید کرد: برای حل مشکل کارخانه آی‌تی‌آی راهکار وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

جلوگیری از بیکاری ۵ هزار کارگر با ورود قوه قضاییه

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: مقصر اصلی تعطیلی کارخانه کوتاهی‌ها و ترک فعل‌های انجام شده است و اگر قرار است مانع‌زدایی کنیم بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی باید حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از اموال کارخانه هنوز حتی شناسایی نشده‌اند گفت: برای احیای کارخانه اعلام آمادگی می‌کنیم.

عمرانی اظهار کرد: می‌توانیم کمک کنیم کارخانه آی‌تی‌آی راه بیافتد و این امر مسلتزم همکاری بانک با ماست و اگر اموال مازاد طی فرایندی مشخص با همکاری بانک فروخته شود و حقوق کارگران پرداخت شود کارخانه می‌تواند حتی در آینده نزدیک به سوددهی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    1 0
    درتلطیلی کارخانجات ترک فعل عمد در کار است با عاملین آن برخورد نمایید
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    بایدپرتکلهارعایت شود
  • حسین زاده IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    حجت اسلام و مسلمانان جناب اقای منتظری-سلام علیکم و رحمت ا... از انصاف شما زیاد شنیده ام اما چرا هیچ فکری به حال مشتریان نگون بخت شرکت نگین خودرو ایرسا(نماینده رنو در ایران) نمی کنید. ماها بعد از عمری زحمت کارگری و با قرض و وام, سه سال پیش با تبلیغات این شرکت حتی ماشین زیر پامون رو فروختیم تا یه خودرو با کیفیت تر برای خانواده فراهم کنیم اما نه خبری از تحویل خودرو شد و نه جواب درستی به ما میدن. شکایت به تعزیرات, سازمان صنایع,حقوقی و ووو نتیجه ای نداشته!! آیا کسی هست ما را یاری کنددر مملکت امام زمان!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس