کد خبر 1150668
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
قاچاقچیان بی‌حیا شده‌اند/ انتقام سخت باعث آرامش قلبمان می‌شود

معاون دادستان کل کشور گفت: اینکه امروز می‌بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می‌زنند، نشان می‌دهد که آنها بی حیا شده اند.

به گزارش مشرق، سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور در حاشیه هشتمین مرحله از طرح سفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: همکاری خوبی بین قوه قضائیه و نیروی انتظامی شکل گرفته و اگرچه در نقطه مطلوب نیستیم اما در دوران تحولیم و از وضع موجود به سمت مطلوب در حرکت هستیم.

بیشتر بخوانید:

قاچاق درختان جنگلی با پراید

وی با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای گفت: دشمنان در سالگرد شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده دانشمند عزیز ما را به شهادت رساندند. انتقام سختی که در آینده انجام می‌شود آرامش قلب ما خواهد بود.

عمرانی تأکید کرد: اینکه امروز می‌بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می‌زنند، نشان می‌دهد که آنها بی حیا شده اند.

ببینید:

فیلم/ بهشت قاچاقچیان سیگار

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: این اسباب بازی‌ها ممکن است به دست فرزندان من و شما برسد و این رفتارهای پلید نشان می‌دهد که قاچاقچیان مواد مخدر به دریوزگی افتاده اند.

وی با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم حتی در دوران تحریم، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی ولو با وجود تحریم‌ها در داخل کشور حل شدنی است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

عمرانی همچنین درباره پرونده شهید فخری‌زاده گفت: این حوزه در حوزه معاون امنیتی ما است اما رئیس قوه قضائیه دستور اکید صادر کرده است تا همه نیروهای قضایی تمام ابزار و امکانات خود را برای رسیدگی به این پرونده بکار گیرند.. تا به زودی نتیجه حاصل شود.

وی درباره رسیدگی این پرونده در دادسرای تهران یا دماوند تصریح کرد: طبق مقررات اگر یک پرونده امنیتی باشد با استفاده از ابزار احاله به تهران منتقل می شود و این پرونده نیز به علت حساسیت در تهران رسیدگی خواهد شد تا نتیجه لازم با پیگرد بهترین نیروهای قضایی حاصل شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مردم IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ارمسولین یادگرفتن قطعا
  • من IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    نخیر. مدیران نابجا ابقا شدن. مدیری که روی حیای قاچاقچی حساب کرده بوده از اساس نابجاست.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    قاچاقچیان مواد مخدر از خیلی قبل از اینها حیا را خورده و شرم را قی کرده اند. از زمانیکه برای پنهان ساختن مواد مخدر اقدام به انباری کردن و یا معده ای کردن مواد مخدر کردند. اسباب بازی که چیز نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس