کد خبر 1199581
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
ابراهیمی: تعداد زیاد مهاجمان پرسپولیس باعث استرس آنها شده است/ پدیده ۹ نفره دفاع می‌کرد

مربی پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم در دیدار مقابل پدیده باید بازی را عقب می‌آورد تا مانع عقب‌نشینی کامل شاگردان مهدی رحمتی شود.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: همه بازی‌ها برای پرسپولیس و استقلال سخت است؛ چون همه بازیکنان مقابل این تیم‌ها با انگیزه بالا وارد زمین می‌شوند و همیشه احتمال خطر برای سرخابی‌ها وجود دارد. پرسپولیس و پدیده موقعیت‌های گل زیادی داشتند و بازی کاملاً در رفت و برگشت بود. پدیده بیشتر در زمین خودش بود و دفاع می‌کرد. این تیم چشم به ضدحملات داشت و گل آنها هم روی ضدحمله به ثمر رسید.

وی با بیان اینکه پرسپولیس با حضور عیسی آل‌کثیر اکنون چهار مهاجم نوک دارد، تصریح کرد: ارنج تیم از این به بعد خیلی سخت می‌شود. در خط هافبک باید بیشتر بازیسازی شود و مقابل پدیده دیدیم که پاس آخر به ندرت ارسال می‌شد. مهدی عبدی و امید عالیشاه در این مسابقه فرصت‌هایی داشتند و پدیده هم موقعیت گلزنی به دست آورد. عبدی دروازه خالی را مقابل خود داشت، اما ما هم بازی‌هایی را پشت سر گذاشتیم که هشت موقعیت صد درصد داشتیم و شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید:

درخواست کادر فنی پرسپولیس از آل کثیر

«استرس بازیکنان و تجمع مدافعان باعث شد پرسپولیس نتواند از فرصت‌ها استفاده کند.» مربی پیشین پرسپولیس ضمن بیان این جمله اظهار داشت: پدیده با 9،8 بازیکن دفاع می‌کرد، اما مدافعان پرسپولیس از جمله جلال حسینی و کنعانی‌زادگان هم در زمین حریف بودند. پرسپولیس باید بازی را عقب می‌آورد تا بازیکنان پدیده جلو بیایند و بعد حمله کنند. گلزنی به تیمی که با 9 بازیکن دفاع می‌کند، بسیار دشوار است. هر چه زمان بازی می‌گذرد، بازیکنان استرس می‌گیرند و دقت آنها کاهش می‌یابد.

ابراهیمی درخصوص فرصت‌سوزی‌های مهدی عبدی در دیدارهای اخیر عنوان کرد: همه بازیکنان از جمله عالیشاه و عبدی موقعیت گلزنی داشتند، اما همانطور که پرسپولیس در چند بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد، اینجا هم نتوانست به برتری برسد. تعداد مهاجمان پرسپولیس زیاد شده و همه آنها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. همین باعث شد این بازیکنان استرس بگیرند و استرس در چهره آنها مشخص است.

وی در این باره که سپاهان با شکست سایپا اختلافی دو امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پنج بازی اول هر نیم‌فصل خیلی مهم است و همین بازی‌ها، قهرمان مسابقات را تعیین می‌کند. اگر سپاهان بتواند سایپا را شکست دهد، دو امتیاز از پرسپولیس جلو می‌افتد. با این حال اینگونه نیست که سپاهان همه بازی‌های خود را ببرد و شاید هفته آینده همه چیز تغییر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس