کد خبر 1199548
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
ماجرای سند خوردن سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا چیست؟

باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر پرونده بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا است و البته هیچ مقام رسمی هم در این باره روشنگری نمی کند.

به گزارش مشرق، در زمستان سال گذشته و قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد به دلیل بدهی این مجموعه به شرکت شستا بابت پرداخت مطالبات 2 میلیون یورویی مارک ویلموتس، این شرکت از طریق اجرای حکم توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است. 

البته پس از مدتی اخباری از سوی مسئولان شرکت شستا، وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال درباره رفع این مشکل با توجه به پرداخت بخشی از طلب شرکت شستا، منتشر شد.

با این وجود در طول 24 ساعت اخیر بار دیگر خبری درباره سندخوردن سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا مطرح شده است.

پیگیری ها گویای این است که ظاهرا تاکنون ابلاغ رسمی و جدیدی در مورد قطعی شدن این امر به باشگاه پرسپولیس نرسیده و مدیران این باشگاه همچنان اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال باید بدهی به شستا را از طریق اموال خودش پرداخت کند. 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال هم هنوز به این ماجرا واکنش رسمی نشان نداده و معتقد هستند مواضع فدراسیون همان صحبت های قبلی است. اینکه آیا واقعا سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا شده یا خیر موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید در موردش واکنش نشان دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    0 0
    بیچاره تیم !!! تاج میزنه بدهی ویلموتس و باید فدراسیون بده اونم از طریق فروش اموالش اونم ساختمان پرسپولیس ...
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      0 0
      بیچاره تیم !!! تاج گند میزنه وبعد بدهی ویلموتس و باید فدراسیون بده اونم از طریق فروش اموال و اونم چیه ساختمان باشگاه پرسپولیس، ببینم چرا هرچی بدبختیه هوار میکنید سر پرسپولیس؟ پاداش آسیایی کافیه یا بایدیه چیزیم بذارن روش؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس