کد خبر 1199498
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
نیمی از شرکت‌های انگلیس در انتظار اختلال پس از برگزیت

نتایج تحقیقات جدید نشان داد بیش از نیمی از شرکت‌های انگلیس پس از برگزیت با مشکلاتی در تجارت با اروپا روبرو شده‌اند و انتظار دارند این اختلالات تجاری در بلند مدت ادامه یابد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نتایج تحقیقات جدید نشان داد بیش از نیمی از شرکت‌های انگلیس پس از برگزیت با مشکلاتی در تجارت با اروپا روبرو شده‌اند و انتظار دارند این اختلالات تجاری در بلندمدت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

علت تصمیم انگلیس برای افزایش کلاهک‌های هسته‌ای

از ۱ ژانویه توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اجرایی شده است و حالا شرکت‌های انگلیسی باید خود را با قوانین و شرایط جدید تجارت وفق دهند.

تحقیق جدید «لاندن فرست» که در ماه فوریه انجام شده نشان می‌دهد با وجود اینکه ۷۱ درصد از شرکت‌های انگلیس اعلام کرده بودند برای این تغییرات آمادگی دارند، ۷۵ درصد شرکت‌های انگلیسی با اختلالات تجاری روبرو شده‌اند.

بیش از یک سوم شرکت‌های انگلیسی اعلام کردند تجارت با اروپا را متوقف کرده‌اند و ۴۹ درصد اعلام کردند انتظار دارند این اختلالات در بلندمدت ادامه داشته باشد.

از ۱٫۰۴۰ شرکت مورد بررسی ۲۹ درصد اعلام کردند که هزینه‌های پایه آنها افزایش یافته و نیمی از این شرکت‌ها اعلام کردند که این هزینه‌ها را به مصرف‌کننده منتقل خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس