صنعاء: خبری از راه حل عادلانه و فراگیر برای بحران یمن نیست - کراپ‌شده

رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سایه مذاکرات مسقط برای حل بحران یمن گفت که هیچ راه حل عادلانه ای در خصوص موضوع انسانی در یمن ایجاد نشده است.

به گزارش مشرق، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در صنعاء گفت که هیچ راه حل عادلانه‌ای در خصوص موضوع انسانی در یمن ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، «محمد عبدالسلام» امروز دوشنبه در توییتر گفت: هیچ راه حل عادلانه‌ای درباره اوضاع انسانی ایجاد نشده است و ما بر موضع ثابت خود مبنی بر این تاکید می‌کنیم که موضوع انسانی به هیچ وجه تحت هیچ معامله‌ای قرار نخواهد گرفت.

این مقام یمنی تصریح کرد: وقتی هیچ تمایلی برای جدا کردن پرونده انسانی یمن از دیگر پرونده‌ها وجود ندارد، یعنی هیچ جدیتی برای دستیابی به یک راه حل مسالمت آمیز جامع و عادلانه نیست.

مسقط، پایتخت عمان این روزها شاهد فعالیت و رفت و آمدهای سیاسی و دیپلماتیک زیادی است و گفت‌وگوهای فشرده‌ای در راستای نیل به یک راه‌حل سیاسی برای پایان جنگ یمن صورت می‌گیرد.

«عبدالملک العجری» عضو تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز در صفحه توئیتر خود درباره گفت‌وگوهای سیاسی در عمان برای حل بحران یمن نوشت که دیدارها و گفت‌وگوهای فشرده‌ای در عمان با نماینده سازمان ملل، نماینده آمریکا و سوئد و اتحادیه اروپا انجام شد.

العجری با تقدیر از عمان، افزود: این تلاش‌ها در وهله اول در راستای برآورده کردن نیازهای بشر دوستانه است و این‌ها مسأله‌ای است که نباید وابسته به حل و فصل مسائل پیچیده نظامی و سیاسی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 0
    بزنید عربستان رو داغون کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس