کد خبر 1197253
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
حجت‌الاسلام رئیسی

سخنگوی قوه قضائیه از سفر رئیس دستگاه قضا و هیأت عالی قضائی به استان لرستان در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه از سفر رئیس دستگاه قضا و هیأت عالی قضائی به استان لرستان در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این سفر با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در روز دهم فروردین ماه انجام خواهد شد.

مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه آغازین شورای عالی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰، به بازدید مسئولان قضائی از جمله علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر، صاحبکار معاون راهبردی قوه قضائیه، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و علی القاصی مهر دادستان تهران از زندان‌ها در روزهای تعطیل سال جدید اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ مدیران ستادی سازمان زندان‌ها نیز لحظه سال تحویل را در کنار زندانیان گذراندند.

وی همچنین با تقدیر از رسانه ملی و به ویژه برنامه «عصر جدید»، از همراهی گسترده مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش «دوباره زندگی» و جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی خبر داد و گفت که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز وعده داده با پرداخت رقمی معادل مبلغ جمع آوری شده، در این کار خیر مشارکت نماید.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین «حفظ امنیت و سلامت زندانیان» را اولویت اصلی برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و از اجرای طرح‌های ویژه در این زمینه خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محسن IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 0
    لرستان مشکلات بسیاری از نظر قضایی دارد. إن شالله به شایستگی رسیدگی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس