کد خبر 1197116
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و ۲۴۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در پیمانکاری صنعتی بیش از سایرین بود و گفتنی است حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۷.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۶۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۲۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت بورس از زبان دژپسند

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «برکت» و «واحصا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۲۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «قیستو»، «تبرک» و «بترانس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۵۰میلیارد تومان (۶۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۹۰میلیارد تومان (۳۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۷.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۳۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «پیمانکاری صنعتی» با تقاضای خرید بیش از ۱۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۶درصد از سه هزار و ۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۱۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهارهزار و ۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس