کد خبر 1196856
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم، اولین روز معاملاتی خود را در سال ۱۴۰۰ با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۵۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز آخرین روز معاملاتی به قیمت پایانی ۸۳۵۰۲ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۷ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش یکم اولین روز معاملاتی سال ۱۴۰۰ را منفی به پایان رساند و با ۲.۵۹ درصد کاهش قیمت مواجه شد و تا امروز ۱۷ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحدها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۷ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۹۱ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۵۵ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با افت ۱.۸۹ درصدی امروز را به پایان رساندند و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۸۳ درصد رشد تنها نماد مثبت این گروه بود.

ارزش پالایشی یکم ۷ فروردین ۱۴۰۰

امروز شنبه هفتم فروردین سال ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۵۹ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۸ هزار و ۳۵۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۰۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۱/۷ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    سهام عدالتی که نشه آزادانه فروختش بدرد چی می خوره واگرهم با هزار مشکل بفروشی چندرغاز پولش میدن وبقیشو باید در قیامت بگیری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس