کد خبر 1196851
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
مشکلی در فروش سهام عدالت وجود ندارد/امکان حذف درخواست فروش

در پایان معاملات بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی سهم‌های شاخص‌ساز بیش از ۷۲ هزار تومان افت کرد و به ۹ میلیون و ۲۶ هزار تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، آخرین روز کاری بازار سرمایه در سال گذشته چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۹ بود و پس آن به حال تعطیل درآمد. در روز آخر بازار سال گذشته، شاخص کل ۱۷ هزار ۱۸۳ واحد معادل ۱.۳ درصد رشد کرد و روی عدد یک میلیون و ۳۰۷ هزار و ۶۵۷ متوقف ماند. بعد از گذشت تعطیلات ۹ روزه، بازار سرمایه در سال جدید فعالیت خود را از سرگرفت و در پایان معاملات بورس امروز نهایتا شاخص کل بورس با ۱۸۴۲ واحد رشد به محدوده یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۴۹ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز امروز مثبت بود و ۰.۴۶ درصد رشد داشت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۱/۷ در بورس

در پایان معاملات امروز نمادهای شتران، خساپا، خودرو، شپنا، اپال، فملی و فولاد پر تراکنش‌های بازار بودند. نمادهای فارس، رمپنا، فملی، شتران، خودرو، اخابر و وغدیر بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۱۴ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۰.۷ درصد معادل ۷۲ هزار و ۶۰۴ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۶۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۷ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۲۵ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۱۴ هزار و ۶۳۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۵۷۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۷ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 1
    پول سهام عدالت فروخته شده مارا واریز کنید لطفا، خجالت بکشید شرم کنید دزد های بی شرم و حیا
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    سهام عدالت چنان بی ارزش بشه که. مگه میشه دولت به مردم چیزی بده حالا ببین هرکس سهام عدالت داره دلش خـوش نباشه مگر مردم بدنش به خود دولت مجانی اینها خوب بلدن چکار کنن چند نفر پیدا میشه میخوره ویه لیوان دوغ روش
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    حرچه که باشه
  • اریا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 0
    سلام دوستان من این چندسال همیشه فکر میکردم پنجاه درصد یعنی نصف صد درصد ولی وقتی سود سهام عدالت که برام اومد تازه فهمیدم که ۳۰سال اشتباه میکردم‌ چون گفتن سود برا پانصد هزار ۲۰۰هزار یک م ۴۰۰هزار که پنجاه درصد قبل عید پنجاه درصد بعد عید که پنجاه درصد ۲۰۰هزار ۷۵هزار بود و از اینجا بود که به این اشتباه خود پی بردم و فهمیدم ریاضی دانها باید این روش درست محاسبه اعداد ارقام و درصد رو با یه جلسه اضطراری انجمن جهانی ریاضی دانها رو اصلاح و از مردم جهان عذرخواهی و تشکر از مسولین زحمت کش و دلسوز جمهوری اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس