کد خبر 1196828
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
بورس نمایه

شاخص بازار سهام در هفته اول معاملات سال ۱۴۰۰ با یک روند منفی آغاز کرد اما در ادامه معاملات شاخص رفته رفته مثبت شد و در نهایت با رشد یک هزار و ۸۰۰ واحدی روز هفتم فروردین را به پایان رساند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام سال ۱۴۰۰ را با یک تحرک نسبتا خوبی آغاز کرد. شاخص هم‌زون در ابتدای معاملات مثبت اما شاخص کل منفی بود. با گذشت زمان از آغاز معاملات امروز ( هفتم فروردین) تعداد نمادهای مثبت افزایش یافت و رفته رفته شاخص کل افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۱/۷ در بورس

تعداد نمادهای مثبت در بورس به ۱۴۰ نماد رسید و این عملکرد با توجه به شرایط اسفند ۹۹ عملکرد مثبتی است. اما با وجود دامنه نوسان نامتقارن همچنان تعداد نمادهای قفل در صف فروش زیاد بودند و باید دید در ادامه روند بازار در سال ۱۴۰۰ این نمادها چه واکنش‌هایی نشان می‌دهند.

شاخص بازار در پایان معاملات امروز با افزایش یک هزار و ۸۰۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با افزایش دو هزار واحدی تحرک خوبی را ثبت کرد.

نمادهای بزرگی همچون فارش و فملی در بازار امروز روند منفی و نمادهایی همچون شتران و خودرو با افزایش حجم تقاضا همراه بودند و تاثیر مثبتی در بازار داشتند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس