تیم استقلال امسال می تواند مدعی باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:این تیم به طور حتم می‌تواند امسال مدعی باشد هرچند که تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان هم در این فصل خوب عمل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، «صادق ورمزیار» در مورد اسامی دعوت شده به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بازیکنانی که دعوت شدند به طور قطع آماده بودند هرچند که یک تا ۲ نفر دیگر می توانند در این فهرست حضور داشته باشند اما این موضوع سلیقه‌ای است. به طور حتم اگر بهترین مربی دنیا هم روی نیمکت تیم ملی قرار بگیرد باز هم یک سری از بازیکنان از قلم می افتند.

وی افزود: ما به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم و امیدواریم که بهترین نتایج برای تیم ملی رقم بخورد البته کار ایران در این مرحله سخت است اما امیدوارم که بچه‌های تیم ملی صعود ایران به مرحله بعد را امکان‌پذیر کنند.  

بیشتر بخوانید:

کپی استقلال از روی دست پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مبتلا شدن «مهدی قایدی» به ویروس کرونا و از دست دادن اردوی تیم ملی گفت: همه مردم باید در این شرایط کرونایی از خود مراقبت کنند و بازیکنان نیز با توجه به شرایط خاصی که دارند، باید بیش از همه این نکات را رعایت کنند. این بیماری به طور قطع ضررهای زیادی برای بازیکنان به همراه دارد. همین که یک بازیکن بازی تیم ملی را از دست بدهد با هیچ چیز قابل جبران نیست.

ورمزیار در مورد شروع تمرینات تیم استقلال در تعطیلات عید و انگیزه زیاد کادر فنی جدید این تیم خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به شرایط روحی و بدنی بازیکنان دارد. اگز تیم از نظر ذهنی خسته نباشد، این تمرینات خوب است اما اگر تیم از این نظر آماده نباشد به تیم ضربه می خورد. گروه فنی همراه «فرهاد مجیدی» به طور قطع بعهاین موضوع توجه کردند و توانستند به این نتیجه برسند که تمرینات را شروع کنند.  

وی همچنین در خصوص پیش‌بینی خود از عملکرد استقلال در نیم فصل دوم یادآور شد: به طور قطع تیم استقلال تیم بسیار پُر مهره‌ای در لیگ برتر است، این تیم نفرات بسیار خوبی دارد. استقلال در نیم فصل بازیکنی جذب نکرده که به درد سیستم بازی آن‌ها بخورد. این تیم نیاز به یک هافبک بازی ساز داشت که در نهایت نتوانست آن را جذب کند.  

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: در مجموع این تیم هم روی هوا و هم روی زمین تیم خوبی است و بدون شک می‌توان گفت که از ۹۵ درصد لیگ از لحاظ مهره بهتر است. استقلال به طور حتم می‌تواند امسال مدعی باشد هرچند که تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان هم در این فصل خوب کار کرده‌اند.  

ورمزیار در مورد دیدار استقلال و پیکان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم مهدی تارتار همیشه جنگنده بازی می‌کنند و به راحتی امتیاز نمی‌دهد اما رسیدن به پیروزی در این دیدار کار سختی خیلی نیست. امیدوارم استقلال بتواند مانند بازی جام حذفی تیم پیکان را از پیش رو بردارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    2 0
    اشتباه نکنید تا این ها در راس وزارت هستند امیدوار نباشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس