کد خبر 1196508
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
اقدام پرسپولیس برای جلوگیری از ریسک ابتلا به کرونا/ حضور سرخ پوشان در اماکن مختلف برای مصاحبه منوع شد

باشگاه پرسپولیس در راستای جلوگیری از ابتلای اعضای این تیم به کرونا حضور بازیکنان و اعضای کادرفنی خود در مکان های مختلف برای انجام مصاحبه را ممنوع کرد.

به گزارش مشرق، در راستای اقدامات باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند می‌شوند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوها و اماکن دیگر برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام می‌شود.

این تصمیم برای حفظ سلامت بازیکنان به فاصله کوتاه قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا 2021 اتخاذ شده و هر کدام از اعضای پرسپولیس که از این قانون تخطی کند، مثل دفعات گذشته با جریمه‌ مواجه خواهد شد.

متاسفانه موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در کشورمان به راه افتاده و از آنجا که پرسپولیس رقابت‌های حساسی در فروردین و اردیبهشت پیش‌رو دارد، محدودیت‌های بیشتری برای اعضای تیم اعمال می‌شود تا ریسک ابتلا به کرونا در اردوی سرخپوشان به صفر برسد.

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از اهالی جامعه بزرگ رسانه کشورمان، درخواست می‌کند خبرنگاران، عکاسان، مجریان و گزارشگران با رعایت قوانین باشگاه، در جهت از بین بردن نگرانی هواداران از دعوت اعضای تیم جدا خودداری کنند.

با این حال، مثل ماه‌های گذشته کمیته روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پل ارتباطی تیم با رسانه‌ها و هواداران است و طبق خواسته جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس، این ارتباط هرگز کمرنگ نمی‌شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس