کد خبر 1196098
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
بحرین از محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین خودداری کرد

بحرین اولین کشور عربی است که با عدم حضورش در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، از محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین اجتناب کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، بحرین اولین کشور عربی است که با خروج از اجماع تاریخ عربی، بند مربوط به محکومیت تجاوزات اسرائیلی در اراضی فلسطین را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین عملیات شهادت طلبانه در فلسطین

بنا به این گزارش، دولت بحرین روز سه شنبه در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل حضور پیدا نکرد، تا به محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین رأی مثبت ندهد.

با وجود خودداری بحرین و برخی از کشورهای اروپایی از دادن رأی مثبت، بند مورد مناقشه در شورای حقوق بشر سازمان ملل مستقر در ژنو، با اکثریت ۳۲ رای از ۴۷ رای به تصویب رسیده است.

المیادین در ادامه گزارش خود به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد که این موضع‌گیری بحرین خشم ملت فلسطین را به همراه داشته است.

بحرین به همراه کشور امارات در پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) ضمن حضور نمایندگان آن در کاخ سفید، وافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احسان صادقی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    1 0
    سلام علیکم چقدر این حاکمان عرب منطقه ، احمق هستند، می بینند موشک های مقاومت را و حس می کنند زوال اسراییل رو ، اما با این وجود کاری رو که ۸۰ سال هست از انجام آن طفره می رفتند، الان و در این شرایط ضعف اسراییل دارند انجام می دن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس