کد خبر 1195920
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
رئیس جمهور از وزیر اقتصاد به دلیل ایجاد شفافیت اقتصادی تقدیر کرد

در حاشیه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از وزیر اقتصاد برای توسعه دولت الکترونیک و شفافیت در وزارت اقتصاد از سوی رئیس جمهور تقدیر صورت گرفت.

به گزارش مشرق، در حاشیه جلسه امروز شورای اجرایی فناوری اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تلاش‌های مجدانه و اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب وکار، بیمه‌ها و خزانه داری کل کشور با اهدای لوح، تقدیر کرد.

در لوح تقدیر رئیس جمهور خطاب به وزیر اقتصاد آمده است:

جناب آقای دکتر فرهاد دژپسند

وزیر امور اقتصادی و دارایی

دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و کار، بیمه‌ها و خزانه داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و مؤید باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    2 0
    رئیس جمهور باید هم از وزیر اقتصاد تشکر کنه در خصوص موضوع بورس به رئیس جمهور کم خدمت نکرده به نظر من رئیس جمهور محترم تا آخر عمر مدیون وزیر اقتصاد است.
  • وطن پرست DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    اینم از شایسته سالاری. دیگه چی می خواهید. قیمت مرغ رفته بالا بهش پاداش می دن.
  • RO ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    آقای رئیس جمهور شما و وزیر اقتصاد شما پس از پایان دوره خدمت باید در خصوص دعوت مردم عادی به بورس و خروج ناگهانی و مدیریت شده مدیران بانکی و دستگاه های دولتی ضرر های هنگفتی به ملت پاسخ دهید و اگر کشور اسلامی باشد باید در دادگاه عادله محاکمه شوید
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    لابد بابت ایجاد صفهای طویل مرغ و روغن تقدیر شده
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    چه کاری انجام داده اید که باز به بهانه تقدیر از نا کارامدی می خواهید اموال بیت المال را حیف ومیل کنید
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    اين يك رويه جاري رييس جمهور است!!! وزيري كه بارها در مرز استيضاح بوده و عملكردش هم گوياي همه چيز است مورد تقدير قرار ميگيرد فقط براي دهن كجي به ملت!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس