کد خبر 1195486
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
یک کشته و ۲۵ مصدوم در تصادفات روز گذشته تهران

رئیس پلیس راهور با اشاره به مرگ ۳۵ هموطن در تصادفات روز ۳۰ اسفند، از افزایش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه در روز 30 اسفند بیش از 35 نفر از هموطنان جان خود را بر اثر تصادفات در شهرها و جاده‌های کشور به دلیل خلوتی معابر و بی‌احتیاطی از دست دادند، اظهار کرد: علت اکثر این تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است.

بیشتر بخوانید:

یک کشته و ۲۵ مصدوم در تصادفات روز گذشته تهران

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی 33 درصد افزایش یافته، از هموطنان خواست در صورت ضرورت به سفر برون و درون‌شهری، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به الزام بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان وسایل‌نقلیه، از رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و پیش از رانندگی استراحت کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه از فردا شرایط جوی ناپایداری از سمت غرب کشور به وقوع خواهد پیوست، گفت: اکثر استانهای کشور تحت تأثیر این شرایط جوی، شاهد بارش باران، باد و برف در ارتفاعات خواهند بود.

هادیانفر با بیان اینکه بارش باران منجر به لغزندگی سطح معابر می‌شود و خطر تصادفات را افزایش می‌دهد، از رانندگان خواست در شهر مراقبان عابران‌پیاده مخصوصاً نونهالان باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس