فوت ۸۰ بیمار کرونایی/ ۳۸۶۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۲۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون ۱۲ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۷۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Mjp IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    بلطف دولت فشل وندانم کارامارروزهاوهفته های بعدچندبرابر میشه. زحمات کادردرمان راهدر دادن. میخوان بیماری زیادشه ک غرب دلش بحال ایران بسوزه شایدازاینطریق دل غرب رابدست بیارن این لیبرالان به هردری میزنن ک حتی یک دلارهم ک شده غرب بده بهشون حتی بقیمت بیمارشدن تمام ملت. وزیربهداشت میگه سفرنریدبعداین اقایون ک هیچ تخصصی ندارن مجوزسفر میدن.
  • سیما IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    1 0
    ای کاشک کمی وجدان داشتیم اول به پرسنل مددکاران محترم ایران دوم ما هم دوست داریم بریم؟ مسافرت ولی ارزش داره جان خود و دیگران رو به خاطر بیندازیم از ماست که بر ماست
  • داریوش IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    درود از واکسن چه خبر همه دنیا دارن واکسن می زنند بیش از 150میلیون نفر واکسن زدن از هر پرستاری می پرسم میگه نزدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس