امیر آقایی: یک سال است دست مادرم را با ماسک می بوسم/ حضور در فیلم جدید مؤتمن

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با فرزاد موتمن صحبتی کرده ایم تا همکاری داشته باشیم و فکر می کنم از دوم فروردین کار را کلید بزنیم.

به گزارش مشرق، علی ضیا که در ویژه برنامه فرمول یک مهمان امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون بود. آقایی ابتدا از درآوردن ماسک پرهیز می کرد و می گفت حتی داخل ماشین هم به هوای رد و بدل شدن هوای آلوده ماسک می زند و به خاطر بخار کردن شیشه عینک با ماسک، ۳ بار ماشین را به دیوار پارکینگ زده است!

او در مقایسه عکس های قدیم و جدید خود و اظهار نظر ضیا مبنی بر اینکه طی سالهای اخیر افزایش خوش تیپی داشته، گفت عکس های قدیمی اش گریم بوده است.

پس از این آقایی ماسکش را برداشت و از ظاهر جدیدش رونمایی کرد و گفت: آخرین بار چهارده سالم بود که بدون ریش و سبیل بودم. تازه دیشب کارم تمام شد و این گریم جدیدم و مربوط به فیلم آقای کیمیایی است.

امیر آقایی: یک سال است دست مادرم را با ماسک می بوسم

این بازیگر محبوب درباره کرونا تصریح کرد: خیلی شتاب زده درگیر چیزی شدیم که حتی تصورش را نمی کردیم. با فرآیندی که کرونا را ایجاد کرده کاری ندارم با اینکه ما با خودمان چه کردیم کار دارم. کرونا عزیزانی را از ما گرفت که هیچ چیزی جایشان را نمی گیرد.

وی با بیان اینکه از خدا می خواهم از این ویروس خلاص شویم، یادآور شد: من یک سال است دست مادرم را با ماسک می بوسم و نتوانسته ام او را در آغوش بگیرم. امیدوارم به برکت سال جدید بهتر و آسوده تر با سلامت زندگی کنیم و وقتی سر روی بالش می گذاریم حداقل بابت یک هفته آینده دلمان قرص باشد.

آقایی ادامه داد: مادر من زیاد از خانه بیرون نمی روند و قبل از کرونا هم همینطور بوده. یک بار به خواهرم گفتم بیا جلسه بگذاریم و حس من این است که مادر دارد افسرده می شود، او تمام مدت یک سال در خانه بوده است.

این بازیگر در واکنش به ضیا که آرزو می کرد علاوه بر کرونا گرانی ها هم تمام شود، گفت: واقعیت این است که یک دامینو است و نمی شود گفت فقط یک گرانی برود. خیلی چیزها باید درست شود.

وی درباره استقبالی که از نقش های ایفا شده توسط او می شود، تصریح کرد: همیشه همه تلاشم این بوده که کاری انجام بدهم مخاطب عام دوستش داشته باشد. به تازگی فیلم آقای کیمیایی را تمام کردم. با فرزاد موتمن صحبتی کرده ایم تا همکاری داشته باشیم و فکر می کنم از دوم فروردین کار را کلید بزنیم. تمام ۹۹ را تقریبا به جز فیلمهای کیمیایی و جلیلوند کاری نکردم.

آقایی درباره کرونا گرفتن جلیلوند هم گفت: آقای جلیلوند کسالت داشتند خسته بودند و چند روز استراحت کردند. از همین جا به وحید عزیزم سلام می کنم هر جا هستی خوب باشی برادر دلتنگت هستیم.

وی همچنین با اشاره به رعایت پروتکل ها در برنامه خطاب به بینندگان گفت بدانید واقعا همه با هم دو متر فاصله را داریم.

او همچنین تاکید کرد: ان شاءالله ۱۴۰۰ پر از برکت و سلامتی باشد. قلبا آرزو می کنم مردم آنقدر داشته باشند که سر سفره شان گوشت، مرغ و بسیار میوه باشد و بخورند و لذت ببرند. آنقدر حالشان از نظر اقتصادی و روحی خوب باشد که خنده از لبشان نیفتد.

آقایی درباره واکسن ایرانی هم اظهار کرد: واکسن روی میز بگذارند ما هم می زنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    ماسک تمیز دیگه منظور اقای آقایی هست؟
  • سعید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    7 3
    خب اسگلی دیگه! عین آدم دستشو بدون ماسک ببوس. همه کارای شما سلبریتی ها از منطق و اصول آدمیزاد خارجه
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      10 1
      چقدرتوبی ادبی
    • کیارش IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      1 0
      چقدر با ادبی خوشم اومد ازت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس