کد خبر 1195145
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
انفجار تروریستی در خط لوله انتقال گاز ونزوئلا

وزیر نفت ونزوئلا از وقوع انفجاری تروریستی در خط لوله انتقال گاز یکی از نیروگاه‌ها در شمال این کشور رخ داده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری صبح شنبه از وقوع انفجار مهیب در خط لوله انتقال گاز شرکت نفت پترولئوس دی ونزوئلا (به اختصار پی‌دی‌وی‌اس‌آ )، واقع در شهر «ال‌تیجرو» در ایالت «موناگاس» خبر می‌دهند. 

فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده از این انفجار نشان می‌دهد ستون عظیمی از دود و آتش به هوا برخاسته است. مسئولان، مناطق مجاور محل حادثه را از ساکنان تخلیه کرده‌اند. 

ببینید:

فیلم/ انفجار تروریستی در خط لوله انتقال گاز ونزوئلا

وزیر صنایع و تولیدات ملی ونزوئلا و وزیر نفت این کشور گفته‌اند که تروریست‌ها عامل این انفجار بوده‌اند.«طارق العیسمی» وزیر نفت این کشور نیز خبر داد که بر اثر این انفجار تروریستی، فعالیت تأسیسات نیروگاه گاز «اِل تِجیدو» در شمال ونزوئلا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید

تحریم شکنی ایران با همکاری ونزوئلا +فیلم

او گفت گزارشی درباره کشته شدن هیچ فردی بر اثر این حادثه دریافت نشده است. العیسمی تاکید کرد که پروتکل اضطراری برای بازسازی فوری زیرساخت‌های آسیب‌دیده این نیروگاه گاز در پی انفجار تروریستی را صادر کرده است.

وزیر نفت ونزوئلا در این باره توضیح داد که این حمله تروریستی را نیز باید به سابقه اقدامات جنایتکارانه علیه این کشور شامل تحریم‌ها، محاصره، خرابکاری و تهدیدها اضافه کرد که باعث آسیب دیدن صنعت نفت این کشور شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس