نشست خبری مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن/ رونمایی از توانمندی‌های موشکی و پهپادی انصارالله

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از نشست خبری مهمی که امروز عصر به وقت یمن برگزار خواهد شد و در آن دستاورد یمنی‌ها طی شش سال پایداری تشریح خواهد شد، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از  المسیره، جنگنده‌های سعودی در ادامه بمباران مناطق مختلف یمن، از جمله صنعا پایتخت یمن را هدف قرار دادند.

حملات جنگنده‌های سعودی به صنعا شامل؛ دو حمله به فرودگاه بین‌المللی صنعا، یک حمله کوی النهضه، دو بار سنحان، سه حمله به منطقه الحفا است.

منابع یمنی از پرواز گسترده جنگنده‌های سعودی بر فراز صنعا هم خبر دادند.

بیشتر بخوانید

جنگنده های سعودی مناطقی در صنعا را بمباران کردند

همچنین جنگنده‌های سعودی 26 بار مناطق «مدغل» و«صرواح» در مأرب را بمباران کردند.

صعده و الحدیده هم از بمباران ائتلاف سعودی در امان نماند و هر کدام در یک نوبت هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

از سوی دیگر یک منبع یمنی از 206 مورد نقض آتش بس در الحدیده شامل پرواز جاسوسی و حملات توپخانه‌ای و با آتشبارهای دیگر خبر دادند.

نشست خبری مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از نشست خبری که امروز برگزار خواهد شد و نتایج 6 سال پایداری در برابر دشمن در آن بیان خواهد شد، خبر داد.

وی اعلام کرد که امروز ساعت 4 به وقت محلی از عملیات توان بازدارندگی راهبردی یگان موشکی و پهپادی و نیروی دریایی و دیگر دستاوردهای به دست آمده و پیام‌های مهم آن به داخل  وخارج، رونمایی خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    4 0
    عربستان و امارات قلاده بدستهای اسرائیلند با ترساندن، یمن از شر این دو خلاصی نخواهد داشت باید مگس کش بشن، با ترسیم چندین خطوط درگیری در شرق و جنوب بعلاوه ی درگیر کردن عربستان در زیر ساختهای استراتژیکش، دشمن را در خاک یمن سردرگم خواهد کرد. از برای اسراییل و امارات در جزایر جنوبی هم با انتحاریهای زیر سطحی میتوان به مقابله پرداخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس