صغری کبری BBC برای حمله به قائمه نظام/ جریان تحریف ادامه دارد - کراپ‌شده

جربان تحریف به سرکردگی بی‌بی‌سی فارسی بار دیگر با تمرکز بر روی رهبر انقلاب، شروع به شایعه پراکنی کرده است.

به گزارش مشرق، رسانه های معاند و ضدانقلاب از جمله بی بی سی فارسی به تازگی و همان طور که سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کردند بر قائمه نظام(رهبر انقلاب) متمرکز شده و هرچه ایشان بگویند، جنجال به راه می‌اندازند چون نمی‌توانند سرچشمه منطق و حکمت و کلام طیبه را تحمل کنند.

اشاره فرمانده کل سپاه به هجمه‌ای بود که رسانه های معاند با تحریف سخنان رهبر انقلاب درباره ممنوعیت خرید واکسن از آمریکا و انگلیس به راه انداخته بودند.درحالی که معظم له خرید واکسن تنها از آمریکا و انگلیس را ممنوع کرده بود آن ها به گونه ای وانمود کردند که رهبری خرید هرگونه واکسن خارجی را منع کردند.

صغری کبری BBC برای حمله به قائمه نظام/ جریان تحریف ادامه دارد

بی‌بی‌سی فارسی در جدیدترین تحرکات خود، تصویر لباده حسن روحانی که روی پارچه آن ساخت ایتالیا نوشته شده بود را هم بهانه ای کرد تا با آن نظام اسلامی و رهبر آن را مورد هجمه قرار دهد.

این رسانه سلطنتی در یک پست اینستاگرامی تصاویری از برخی مسئولان دولتی را ردیف و در انتها تصویری از رهبر انقلاب مقابل یک خودرو را منتشر کرد و ایشان را متهم به تجملات گرایی کرد.

صغری کبری BBC برای حمله به قائمه نظام/ جریان تحریف ادامه دارد

* ماجرای خودروی لوکس چیست؟

خودرویی که  BBC فارسی سعی کرده به واسطه آن رهبر انقلاب را تجمل‌گرا معرفی کند مربوط به پروتکل تشریفاتی اجلاس سران غیرمتعهدها در سال ۱۳۹۱ در تهران بود.  یعنی خودرویی که در تصویر مشخص است و رهبر انقلاب از آن پیاده شدند خودروی ایشان نیست و همان مدل خودرویی بود که برای سایر مهمانان از آن استفاده شده بود.

برخلاف این ادعاها، مدل خودروی تشریفات مقام معظم رهبری، مربوط به دهه ۱۹۷۰ بوده که چند سال پیش به دلیل مستهلک شدن آن را تعویض کردند و مدت هاست که خودروی مدل سال ۱۹۹۰ (یعنی ۳۰ سال پیش) را در اختیار دارند.

اگر چه کم نیستند مسئولین ساده زیست در کشور اما این رسانه سلطنتی ترجیح می دهد تجمل گرایی چند مسئول را به عموم مسیولین تعمیم دهد، ساده زیستی ای که طلایه‌دار و پیشروی آن ها مقام معظم رهبری است.

این ساده زیستی آیت الله خامنه‌ای  موضوعی است که دوست و دشمن بر آن صحه گذاشته‌اند. در ادامه صحبت های عطاءالله مهاجرانی، وزیر اسبق فرهنگ وارشاد اسلامی که سال ها به عنوان کارشناس در شبکه‌های ماهواره ای حضور پیدا می کند و علیرضا نوری زاد، از ضدانقلاب‌های سرشناش درباره ساده زیستی رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

در ادامه تصاویری از ساده زیستی رهبر انقلاب که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی در این سال ها قرار گرفته است را هم مشاهده می کنید.

صغری کبری BBC برای حمله به قائمه نظام/ جریان تحریف ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سید IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    75 2
    بهائیان منح.س خوک صفت پس زده شده از سوی ملت در مزدوری بی بی سی برای تکه نانی که ملکه برای شان پرت کند مجبورند عوعو کنند! مه نور فشاند و سگ عوعو کند!
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      32 2
      فدایت شوم سیدعلی . مرگ بر بی بی سی کثیف مرگ بر انگلیس خبیث مرگ بر ملکه قاتل بچه های یمنی
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      29 2
      آفرین پاسخ کوبنده دادی درجواب خائنین وطنفروش
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    34 2
    مرگ برضدولایت فقیه امریکاهیچ علطی نمیتواندبکنداگربی بی سی چرندمیگوید مقصراصلاح طابهای عربپرستندکه به انها گرامیدهند
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    18 2
    فداشم۴۶۲۳
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    4 0
    فدایی داری آقاجانم.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    5 0
    با دورغ می خواهند نور آفتاب را کم فروغ کنند. تلاش بیهوده.
  • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    7 0
    درود بر خمینی بت شکن و درود بر رهبر معظم انقلاب خار چشم استعمار. مرگ بر کاسه لیس روباه پیر، و هر چی وطن فروش بی همه چیز.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    16 2
    گرم است به هم دست رقیبان زپی قتل دل من ... ای عشق دل افروز به تو گرم است دل من
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    5 0
    انگلیس خبیث
  • هادی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    8 0
    بر انگلیس روبه صفت لعنت
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    4 0
    عشق من سیدعلی
  • DE ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    6 0
    چرابی بی سی ملعون کلکسیون جواهرات و لباسهای سلطنتی ملکه ملعون و خانواده انگل صفت اش و بریز و بپاش های این خانواده مفت خور رو که از مالیات مردم انگلیس صرف میشه رو اگه جرات داره نشون نمیده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس