کد خبر 1194123
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
چرا بازی چلسی و اتلتیکو برای بارسا مهم است؟

بارسلونا بازی چلسی و اتلتیکو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، چلسی و اتلتیکومادرید امشب (چهارشنبه) دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند. این بازی برای بارسلونا هم اهمیت دارد. اتلتیکو رقیب آبی اناری ها در لالیگا محسوب می شود و اگر صعود کند روی خستگی بازیکنان در بازی های باقی مانده این رقابت ها تاثیر خواهد گذاشت. از طرف دیگر با صعود تیم دیگو پابلو سیمئونه، بارسا صاحب ۲ میلیون یورو پول خواهد شد. 

این موضوع به انتقال لوییس سوارس مربوط است. مهاجم اروگوئه ای در سپتامبر با اتلتیکو قرارداد امضا کرد که بندهای مختلفی در آن وجود داشت. یکی از آن ها به عملکرد روخی بلانکو در لیگ قهرمانان بر می گشت. اتلتیکو در صورت راه یابی به یک چهارم نهایی باید ۲ میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کند. سال آینده هم در صورت صعود به این مرحله چنین اتفاقی رخ خواهد داد. 

اتلتیکو اگر در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد به جز مبلغی که باید به تیم کاتالانی پرداخت کند سود خواهد کرد. یوفا به تیم های راه یافته به یک چهارم ۱۰.۵ میلیون یورو می دهد. به این در آمدزایی باید اسپانسر و مارکت پول را هم اضافه کرد. به همین خاطر روخی بلانکو با کمال میل حاضر است چنین مبلغی رابه آبی اناری ها پرداخت کند. 

اگر تیم سیمئونه صعود نکند یک گام رو به عقب برایش خواهد بود و درآمدزایی اش کمتر می شود اما اگر تیم چلسی را مغلوب و حذف کند بارسلونا هم صاحب پول می شود. همچنین روخی بلانکو به قدرتنمایی اش در اروپا ادامه خواهد داد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس