کد خبر 1194112
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
طلسم ۱۳ هفته‌ای با ساکت شکست؛ نساجی سرانجام پیروز شد

نساجی بعد از ۱۳ هفته، موفق شد بار دیگر طعم برد را بچشد و این اتفاق با نخستین حضور «ساکت الهامی» روی نیمکت این تیم در لیگ برتر به دست آمد.

به گزارش مشرق، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) آغاز شد که در یکی از این دیدارها، نساجی مازندران موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود سایپا بگذرد.

تک گل این دیدار در دقیقه ۸۶ توسط محمود قائدرحمتی زده شد. این بازیکن در دیدار برابر تراکتور هم زننده تک تیمش بود. گل امروز او با یک شوت روی پا در داخل محوطه و از روی پاس سجاد آقایی به دست آمد.

با این برد، ساکت الهامی نساجی را بعد از ۱۳ هفته رنگ برد را دید و این پیروزی در اولین تجربه لیگ برتری با هدایت ساکت الهامی به دست آمد. تیم الهامی در جام‌حذفی هم به برتری رسیده بود تا ۲ برد متوالی برای نماینده قائمشهر به دست بیاید. آنها با این نتیجه ۱۳ امتیازی شدند و در رده پانزدهم باقی ماندند. سایپا نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاد.

در دیدار رفت شاگردان ابراهیم صادقی با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده بودند.

هفته نوزدهم لیگ برتر در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ترکیب نساجی: سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی بیژن، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، علی آل کثیر، حسن نجفی، محمود قاید رحمتی و اکبر صادقی

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، رضا علیاری، سعید محمدفرد، حسین کامیاب، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، عارف حاجی عیدی، ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس