کد خبر 1194084
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم آخرین روز معاملاتی هفته وسال ۹۹ را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۰.۷۲ درصد کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۸۵۷۴۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۲۷ اسفند ۹۹ صندوق پالایش یکم آخرین روز معاملاتی سال ۹۹ را منفی به پایان رساند و با ۰.۷۲ درصد کاهش قیمت مواجه شد و تا امروز ۱۵ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحدها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷اسفند ۹۹ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۳.۴۶ درصد افزایش و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۵.۹۹ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۰.۹۵ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با رشد ۱.۹۳ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۲۷ اسفند ماه ۹۹

امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۷۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۷۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۶۵ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایش یکم در ۲۷‌اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس