کد خبر 1193922
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
چهره شهر بعد از چهارشنبه سوری

رئیس بخش اورژانس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، به تشریح وضعیت مصدومان حوادث چهارشنبه سوری که دچار آسیب های چشمی شده اند، پرداخت.

به گزارش مشرق، علی طباطبایی، گفت: متأسفانه امسال نیز شاهد مصدومیت برخی از هموطنان در اثر عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از مواد محترقه در شب چهارشنبه سوری بودیم.

وی افزود: تا حدود ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ اورژانس بیمارستان فارابی پذیرای ۹۸ مصدوم با آسیب‌های مختلف چشمی بوده است.

ببینید:

فیلم/ آخرین جزئیات مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه‌سوری

طباطبایی ادامه داد: از این تعداد ۱۳ نفر در اثر برخورد ترقه و مواد آتش زا دچار پارگی چشم شده‌اند که متأسفانه در یک مورد شاهد آسیب دیدگی شدید هستیم.

ببینید:

عکس/ مصدومین آخرین چهارشنبه سوری قرن (+۱۶)

وی افزود: همچنین ۸ مصدوم با پارگی پلک به اورژانس این مرکز مراجعه کرده‌اند که خوشبختانه این افراد از نظر بینایی دچار مشکل خاصی نیستند.

رئیس بخش اورژانس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، با عنوان این مطلب که برخی از آسیب‌های بینایی در حوادث چهارشنبه سوری غیر قابل بازگشت است، گفت: متأسفانه برخی از مصدومان رهگذرانی هستند که ناخواسته دچار آسیب‌های چشمی شده‌اند. این آسیب‌ها علاوه بر اینکه ممکن است باعث از دست رفتن کامل بینایی یک انسان شوند، از نظر روحی، روانی و اقتصادی نیز بر این افراد و جامعه تأثیر خواهند گذاشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    تا چشمشان کور دیگه از این غلط ها نکنند. این چهار شنبه سوری نیست آتش پرستی است چهار شنبه سوزی و فرداش در بیمارستان ای مردم ای ننه جان گویان است
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    لعنت بر هرچه مردم ازاره که به اسم جشن به خود و مردم آسیب می رسانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس