رئیس پلیس تهران بزرگ

رئیس پلیس پایتخت با اعلام آماده باش تمام ماموران پلیس تهران به هنجارشکنان هشدار داد در صورت انجام هر اقدام نامتعارف و خارج از عرف با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی ماموران پلیس‌های تخصصی از جمله راهور، یگان ویژه، امداد، پلیس پیشگیری و آگاهی و استقرار در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: صدها گشت انتظامی و اطلاعاتی در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده و تا پاسی از شب در آماده باش خواهند بود.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: افرادی که بخواهند دست به کوچکترین اقدام نامتعارف و خارج از عرف بزنند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد چرا که امنیت مهم ترین موضوع و خط قرمز پلیس است.

وی تاکید کرد: پلیس اجازه نمی دهد معدود هنجارشکنانی سلامت کودکان و نوجوانان و آرامش و آسایش خانواده ها را به مخاطره بیندازند.

سرداررحیمی گفت: افرادی که بخواهند به صورت موتوری و خودرویی هنجارشکنی کنند خودرو و موتور شان توقیف شده و تا ۱۵ فروردین در توقیف می ماند؛ خودشان هم بازداشت می شوند. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه مطلب و موضوع خاصی در تهران مشاهده نشده و حضور گسترده پلیس ملموس است گفت: ماموران پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم در روزهای پایانی سال از شهر زیرزمینی مترو و ایستگاه ها و مبادی ورودی مترو گرفته تا مقاطع، میادین و خیابانها در آماده باش کامل هستند؛ مردم هم می‌توانند هر گونه ناهنجاری و رفتارهای خارج از عرف را با پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    همین الان -ساعت 20.04 دقیقه- محله ما رو با ترقه دارن می ترکونن. سر خیبون هم سوژه جالبی بود: رناننده پراین با تعداد زیادی ترقه دستفروشی میکرد. 3 متر انطرفتر ماشین اورژانس ایستاده بود. شعار ندین! ما باید عمل ببینیم!
  • ناشناس IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    2 0
    ولاه اینا راننده نیستن روانی هستن وعقده ای وکمبود هاشون اینجوری ارضا میکنند فکر میکنند همه بهشون توجه میکنند میگن به به چه قشنگ تک چرخ ودستی میزنند ومیکشن چقدر مهرت دارن در صورتی همه متنفرند از کارشون و فحش نصیب خود و اجداد شون میکنند.مهارت را تصیح میکنم پوزش
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 1
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس