به گزارش مشرق، علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضاییه در توییتی نوشت: یکشنبه در حضور 60 تن از سفرا، کارداران و رؤسای نمایندگی‌های سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای مقیم تهران، بخشی از ظلم تاریخی غرب علیه ایران را با ذکر عنوان پرونده‌ها طرح کردم. در ادامه نیز پیشنهاداتی برای احقاق حقوق ملت ایران ارائه شد.

تعیین "گزارشگر ویژه صیانت از حقوق مردم ایران در قبال تحریم‌های ظالمانه" از طریق بررسی میزان نقش اشخاص حقیقی و حقوقی در امریکا و چند کشور اروپایی در وضع و اجرای تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و ارائه نتایج آن به مراجع قضایی و حقوق بشری بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی دیگر کشورها

تعیین "گزارشگر ویژه صیانت از حقوق ایرانیان دربند" از طریق بررسی وضعیت ایرانیانی که به خاطر اقدام قانونی برای زیرپاگذاشتن تحریم‌های غیرقانونی رژیم امریکا در دیگر کشورها زندانی شده‌اند.

ایجاد"جبهه فراگیر جهانی برای مقابله بانقض حقوق بشر ملتهای مستقل به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه"رژیم امریکاودیگر کشورهای غربی وحمایت از قربانیان تحریم‌های ظالمانه در مراجع حقوق بشری منطقه‌ای و بین‌المللی. در این چارچوب دست همه دولت‌ها و ملتهای تحت تحریمهای ظالمانه را به گرمی می‌فشاریم.

در جلسه سفرا و رؤسای نمایندگی‌های منطقه‌ای چه گذشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس